چری و رویای جهان سبز
به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، تحت عنوان «جهان سبز، فناوری، خانواده و همراهی»، چری قصد دارد محصولاتی از زندگی هوشمند را به نمایش بگذارد که مردم، ماشین ها و زندگی را با هم ادغام میکنند. این اجلاس شامل تستدرایوهای جهانی و نمایشگاهی از محصول زیست محیطی است که شرکای هوشمند چری را برای سبک زندگی، سفر و فناوری دعوت میکند. هدف چری از تعامل با مشتریان در سراسر جهان و استفاده از فناوری هوشمند، درک نیازهای کاربران، کشف سبک زندگی جدید، و ارتقای ابزارهای انرژی، همسو با ارزشهای برند است. علاوه بر این، چری بر فناوریهای پیشرو تاکید میکند و قصد دارد یک سیستم زیست محیطی جدید ایجاد کند که راهی مترقی را در توسعه زیست محیطی صنعت خودرو در پیش بگیرد. تعهد این شرکت به رضایت مشتری و ایجاد ارزش از طریق تلاشهای مستمر آن در توسعه مبتنی بر فناوری و گسترش بازار جهانی مشهود است.
روحیه هماندیشی و رونمایی از دستاوردها
در کنار این کنفرانس چری در حال آماده شدن برای «اجلاس بین المللی مشتریان ۲۰۲۳» است که بر «سفر سبز» و «حفاظت از محیط زیست» تمرکز خواهد کرد. ابتکارات چری شامل اجرای طرح «۸۰۲۳» و صندوق رفاه عمومی سبز با هدف ارائه کمک در غذا، آب سالم، بهداشت و آموزش برای کودکان در مناطق فقیر است. این شرکت قصد دارد ضمن همکاری با سازمانهایی مانند یونیسف و اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) موافقت نامههایی برای تامین نیازهای کودکان در مناطق محروم، همچنین حفاظت از جنگلها و حیات وحش را در راستای ترویج توسعه پایدار سبز جهانی به امضا برساند.
این مسائل گواهی بر تعهد چری نسبت به رفاه عمومی و توسعه پایدار جهانی است. این شرکت همچنین برای ساخت یک اکوسیستم مدرن در ووهو با استفاده از فناوری سبز و توسعه اقتصادی برای بهبود محیط زیست تلاش خواهد کرد. در نهایت، طی روز فناوری ۲۰۲۳ چری در اجلاس بینالمللی مشتریان، بیش از ۱۰۰ دستاورد فناوری جدید شامل محصولات جدید و خودروهای مفهومی (کانسپت) رونمایی خواهد کرد که نشاندهنده قدرت فناوری در زمینههایی مانند پلتفرم، قدرت و هوشمندی است. این شرکت با توسعه با کیفیت در صنعت خودرو از طریق همکاری با شرکای بین المللی، ایجاد «اتحاد فناوری یائو گوانگ» را در نظر دارد.
به طور کلی، چری از طریق «اجلاس بینالمللی مشتریان» و «روز فناوری آینده» در سال ۲۰۲۳، قصد دارد رفاه زیست محیطی را ارتقا بخشد و تواناییهای تکنولوژیکی خود را به عنوان یک برند بزرگ در سطح جهانی نشان دهد. پیگیری مستمر چری برای نوآوریهای تکنولوژیکی، تمرکز بر رضایت کاربر و تعهد به پروژه های رفاه اجتماعی، جایگاه این شرکت را به عنوان برندی پیشرو در صنعت خودرو در جهان برجسته میکند. چری همگام با توسعه خود، به شکل دادن آینده صنعت خودرو از طریق رویکرد نوآورانه و مشتری محوری، ادامه خواهد داد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات