• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402080201673
  • خبرنگار : 71552

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو؛

ایزدیار: امیدوارم در ۱۰۰ متر کرال پشت طلا بگیرم/ کریمی: شانس یک مدال دیگر هم دارم

ایزدیار: امیدوارم در ۱۰۰ متر کرال پشت طلا بگیرم/ کریمی: شانس یک مدال دیگر هم دارم

ملی‌پوش پاراشنای ایران گفت: امیدوارم در ماده اصلی یعنی ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا بگیرم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، شاهین ایزدیار، ملی‌پوش پاراشنای ایران پس از کسب مدال برنز ۲۰۰ مختلط تیمی در بازی‌های آسیای هانگژو اظهار کرد: بعد از دو نقره‌ای که دیروز کسب کردم، امروز موفق شدم در این ماده رکورد شخصی خودم را ارتقا دهم و به برنز برسم.

وی افزود: در روزهای آینده مسابقه دارم و امیدوارم در ماده اصلی یعنی ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا بگیرم.

پرافتخارترین شناگر پاراشنای ایران در پایان گفت: از مردم می‌خواهم برای ما انرژی مثبت بفرستند تا با کسب مدال‌های بیشتر آنها را خوشحال کنیم.

کریمی: شانس یک مدال دیگر هم دارم/ برنامه‌ریزی برای پاریس بماند برای بعد

محمد حسین کریمی نیز بعد از کسب مدال برنز در ماده ۱۰۰ متر پروانه S۱۲ گفت: این مدال را به تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم. به خصوص آقای شریفیان، سرمربی تیم ملی که در این یک سال و چند ماه اخیر، برای من خیلی وقت گذاشتند. ضمن اینکه از مربی شخصی و همچنین مربی بدنسازم نیز تشکر ویژه دارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در پارالمپیک و مدال‌آوری در ۲۰۲۴ پاریس برنامه‌ای دارد؟ گفت: فعلا تمام تمرکزم روی این مسابقات است. روز جمعه در یک ماده دیگر مسابقه دارم و امیدوارم که روی سکو بروم. بعد از بازی‌های پاراآسیایی با آقای شریفیان برای حضور در پارالمپیک برنامه‌ریزی می‌کنیم.

ایزدی: از قبل می‌دانستیم طلا برای ورزشکار ژاپنی است

علیرضا ایزدی، سرمربی تیم ملی پاراشنای ایران بعد از مدال‌هایی که توسط سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در روز دوم رقابت‌های شنا به دست آمد گفت: تا اینجای کار نتیجه خیلی خوبی گرفته‌ایم. از قبل هم می‌دانستیم که در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی SM۱۰ به طلا نمی‌رسیم و طلا برای شناگر ژاپنی است اما اینطور هم نبود که بابت نقره و برنز مطمئن باشیم. در نهایت شاهین و سینا رکوردهای خوبی زدند و نقره و برنز از آن ایران شد.

او ادامه داد: این دو شناگر ما روز گذشته نیز در ۱۰۰ متر قورباغه به طلا و نقره رسیدند و با این دو مدال، سهمیه پارالمپیک پاریس را گرفتند که این هم افتخار بزرگی است. این مدال را تقدیم می‌کنیم به همه کسانی که از این پیروزی خوشحال شدند.

ایزدی در رابطه با رقابت‌های بعدی شناگران نیز گفت: فردا اگرچه کار بچه‌ها سخت است اما شانس مدال داریم. ابوالفضل ظریف شناگر جوانی است اما برایش شانس قائل هستیم. ضمن اینکه سینا ضیغمی نزاد و شاهین ایزدیار فردا نیز شانس مدال دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha