• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080100439
  • خبرنگار : 50614

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد مطرح کرد

تذکر به شهردار درباره وضعیت نابسامان معاونت حمل‌ونقل شهرداری مشهد

تذکر به شهردار درباره وضعیت نابسامان معاونت حمل‌ونقل شهرداری مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص وضعیت نابسامان سازمان‌ها و شرکت‌های ذیل معاونت حمل ونقل شهرداری به شهردار تذکر داد.

مجید دبیریان امروز یکم آبان ماه، در نودوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، عنوان کرد: آقای شهردار قرار نیست تذکراتی که در این جلسات داده می‌شود را فقط بشنوید و بعد بروید. شما به نمایندگی از مردم و با دغدغه نسبت به شهر باید تذکرات را گوش کرده و عمل کنید. من همچنان پاسخی از تذکرات هفته گذشته خود دریافت نکرده‌ام.

وی با اشاره به دغدغه شورای شهر برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی تصریح کرد: با پیگیری شورای شهر و رئیس کمیسیون‌ ورزش و جوانان تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت منعقد شد که این‌ تفاهم‌نامه مصوب شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به شهردار تاکید کرد: شورا پیگیری‌های متعددی کرده است‌. علیرغم‌ پیگیری‌ها و درخواست‌ها و اعلام آمادگی‌ بنیاد برکت برای اجرای تفاهم‌نامه بیان شده، متاسفانه هیچ اقدام عملی از جانب تیم‌ شما صورت نگرفته است. حتما تا پایان هفته آینده آخرین وضعیت در این‌خصوص را به‌ ما اعلام‌کنید.

وی ضمن اشاره به وضعیت نابسامان سازمان‌ها و شرکت‌های ذیل معاونت حمل ونقل، خاطرنشان کرد:  سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پایانه‌ها و شرکت توسعه و ارتباطات ترافیکی همچنان مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می‌شود. آیا با وجود ظرفیت‌ها در بدنه شهرداری و در خود این سازمان‌ها گذاشتن یک مدیر توانمند سخت است؟ اعتراضات متعددی از این سازمان‌ها و شرکت‌ها به ما رسیده است. هرچه زودتر تکلیف مدیران عامل این شرکت‌ها را مشخص کنید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha