• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402072618205
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

به همت جهاد دانشگاهی استان انجام شد؛

تعاونگران سیستان و بلوچستان در دوره آموزشی «قانون کار» شرکت کردند

تعاونگران سیستان و بلوچستان در دوره آموزشی «قانون کار» شرکت کردند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دوره آموزشی « قانون کار » برای مدیران و بازرسان شرکت های تعاونی با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

مسعود میری اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلات تعاونی ها در خصوص قوانین و مقررات کار و هزینه های تحمیل شده به لحاظ عدم آشنایی با قوانین مذکور، این دوره آموزشی برای جامعه هدف شهرستان های زاهدان و میرجاوه برگزار شد.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از نیازسنجی آموزشی تعاونگران، با همکاری جهاد دانشگاهی در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌ها می‌کند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این دوره‌ها با موضوعات و گرایش های عمومی، حقوقی و تخصصی شامل آشنایی با قانون و مقررات بخش تعاونی ویژه مدیران و بازرسان، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با نحوه تشـــکیل تعاونی ها ، آشنایی با تکمیل اظهار نامه مالیاتی، آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات امور مالیاتی، آشنایی با سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون و تشـــکیل تعاونی های دانش آموزی و دانشجویی، آشنایی با کسب و کارهای نوین و آشنایی با قانون و مقررات مبادلات مرزی است.

میری گفت: در اولین دوره آموزشی که با موضوع قانون کار برگزار شد، ۱۳۰ نفر از مدیران عامل تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی، کارفرمایان و کارگران شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده از نیازهای آموزشی ادارات شهرستان زیر مجموعه این اداره کل وبررسیهای کارشناسی انجام یافته به تعداد ۳۲۰ نفر ساعت (صف) و ۱۰۰ نفر ساعت ( ستاد ) استان در راستای تحقق برنامه های عملیاتی مربوطه در سالجاری با همکاری جهاد دانشگاهی استان در مجموع سال برگزاری تعداد ۵۰۰ دوره آموزشی با ۳۰ عنوان آموزشی در ۱۶ شهرستان تابعه این اداره کل به تعداد ۴۵۰۰۰ نفر ساعت هدفگذاری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha