• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072518054
  • خبرنگار : 71659

صهیونیست‌ها یک بیمارستان را در غزه بمباران کردند/ بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند

صهیونیست‌ها یک بیمارستان را در غزه بمباران کردند/ بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

صهیونیست‌ها یک بیمارستان را در غزه بمباران کردند/ بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۲۱:۵۹

لعنت به جنایتکار

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۲۲:۱۰

پدافند هوایی نیست تو غزه؟ خب چرا به جای موشک پدافند هوایی نمی دهید ؟ ایسنا جان شما می دانید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۲۳:۱۱

چرا این حقوق بشر لال شد/به غزه رسید بی پرو بال شد...

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۲۳:۴۶

جنگ دو سر باخته برای هر کشور یا گروه وقتی جنگ شروع میکنی باید فکر اینجا هم باشی چون داخل جنگ نقول نبات تقسیم نمیکنند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۰۱:۳۸

سلام بر شهدای بی پناه بیمارستان غزه. غزه روزی محل زیارت مسلمان به منظور اعلام پاسداشت بهترین انسان ها خواهد شد و روح القدس بدرقه کننده شهدای غزه در پرکشیدن به نزد پروردگار است. مردم غزه به جای پناه گرفتن در پناهگاه های زیرزمینی دست ساز خودشان با پای خود چرا به قتلگاه های فراخوانده شده توسط رژیم اشغالگر قدس می روند ، درست است که بار روانی حملات هوایی بالا است ولی من تجربه شخصی از حملات هوایی در زمان جنگ تحمیلی دارم که تمام ساکنین شهر ها برای خانه‌هایشان اقدام به حفر پناهگاه زیرزمینی قابل سکونت در ایام حملات هوایی می کردند. غزه و فلسطینیان ریشه در سرزمین فلسطین دارند که با هیچ چیز از آن جدا نمی شوند .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۰۴:۱۸

خدایا تو بر همه چیز ناظری خداوندا همه ی امور به دست تو است خدایا دشمن صهیونیست آنچه حنایت کرد در این ۷۵ سال مسلمانها و اعراب کاری جز محکوم کردن و بیانیه نکردند و مظلومین غزه و فلسطین هر روز بیشتر کشته شدند خدایا مسلمانان را متحد کن اسلحه ی مسلمانان را تیز و دلهایشان را به نیروی ایمان قوی کن تا با اتحاد به مبارزه با صهیونیسم بروند خدایا خدایا جز تو و بالاتر از هیچ قدرتی نیست همه ی امور به دست تو است جمع دشمن را پراکنده کن اسلحه های آنها را از کار بینداز .مسلمانان را یاور باش تا متحد شوند یا الله