• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402072316221
  • خبرنگار : 90047

نوسازی بخش‌هایی از استادیوم‌های شیرودی و کشوری در هفته تربیت بدنی

نوسازی بخش‌هایی از استادیوم‌های شیرودی و کشوری در هفته تربیت بدنی

مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی از عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن این مجموعه خبر داد و گفت: زمین چمن شیرودی در هفته تربیت بدنی توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 محسن خمارلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی که از مطالبات پیشکسوتان فوتبال کشور بود با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و شهرداری منطقه 7 از 20 مهر آغاز شده و تا 26 مهر به پایان می‌رسد و در هفته تربیت بدنی توسط وزیر ورزش و کشور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست پیشین مجموعه ورزشی شهید کشوری همچنین با اشاره به بازسازی استخر این مجموعه، گفت: سالیان سال بود که عملیات عمرانی استخر مجموعه متوقف شده بود که در دولت سیزدهم و در تیر سال گذشته آماده بهره برداری مجدد قرار گرفت و به بهره برداری رسید. در حال حاضر این استخر و کلینیک آب درمانی آن در دو بخش مردان و زنان در حال خدمات رسانی به ورزشکاران و مردم است.

خمارلو در ادامه همچنین به عملیات عمرانی و تکمیلی سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری اشاره کرد و افزود: با دستور وزیر ورزش و جوانان و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عملیات عمرانی سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری در حال پیگیری است و کارهای تارتان، نور و گرمایش و سرمایش سالن از سقف و رختکن ها به اتمام رسیده که امیدواریم در هفته تربیت بدنی و ورزش شاهد افتتاح این سالن باشیم.  

وی در پایان گفت: با توجه به تاکید دولت و وزیر وقت مبنی بر استفاده آسان مردم از امکانات و فضای ورزشی و حمایت مدیرعامل شرکت توسعه دو سال است که تعرفه عضویت مجموعه افزایش قیمت نداشته و تخفیفاتی به ورزشکاران جهت استفاده از فضاهای ورزشی ارایه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha