• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402072315628
  • خبرنگار : 50627

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست تاکید کرد:

تمرکززدایی در دستور کار شرکت پست

تمرکززدایی در دستور کار شرکت پست

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست، تمرکززدایی را در دستور کار این مجموعه در سطح کشور عنوان کرد.

محمود لیائی عصر شنبه در حاشیه سفر به تبریز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به وسعت و گستردگی کلانشهر تبریز، ما باید در اطراف این شهر، ناحیه‌های پستی ایجاد می‌کردیم که در این راستا نیز یک ناحیه پستی در شهر جدید سهند و دو ناحیه پستی در تبریز که دسترسی مردم را نسبت به ناحیه قبلی راحت‌تر، بهتر و آسان‌تر کرده‌ به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، وی به افتتاح و الحاق ناوگان موتوری به شبکه پستی اشاره کرد و ادامه داد: اکنون شاهد الحاق ناوگان موتوری شامل  ۱۱۰ موتور و چهار عدد کامیون به شبکه پستی هستیم و امیدواریم خدمتگذار خوبی برای ماد شریف آذربایجان شرقی باشیم.

وی، سیاست‌ کلی شرکت پست را رساندن خدمات به درب منازل مردم و کوتاه کردن مسافت دسترسی مردم عنوان کرد و ادامه داد: در راستای سیاست کلی کشور از مراکز شهرها تمرکز زدایی کرده و در اطراف و اکناف شهرها میکرو هاب‌هایی برای کاهش زمانی و آسانی دسترسی مردم به دفاتر پستی ایجاد می‌کنیم و امیدواریم که با افزایش تعداد ناحیه‌های پستی و با فرهنگ سازی مراجعه مردم را به دفاتر کاهش دهیم.

زمان ارسال مرسولات به آذربایجان شرقی کاهش می‌یابد

مدیر کل پست آذربایجان شرقی از کاهش زمان ارسال مرسولات به استان خبر داد.

جواد دباغ صادقی پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کادر کارکنان شبکه پست استان شاهد افتتاح دو ناحیه پستی شهید فیروز وکیلی در شرقی ترین منطقه کلانشهر تبریز باغمیشه و حضرت ولیعصر(عج) بودیم.

به گزارش ایسنا، وی به دسترسی آسان شهروندان به خدمات و دفاتر پستی تاکید کرد و ادامه داد: با افتتاح این دو ناحیه پستی، مسافت ۲۰ کیلومتری شهروندان شهرک‌های باغمیشه، مرزداران، نصر و ولیعصر دو به یک کیلومتر کاهش یافته و زمان ارسال مرسولات کاسته شده و دسترسی مردم آسان‌تر می‌شود.

وی از کاهش زمان ارسال مرسولات از مراکز شهرهای اصفهان و همدان به هاب با نوسازی ناوگان سبک و سنگین خبر داد و افزود: امروز با الحاق ناوگان سبک و سنگین جدید شاهد کاهش سیر زمان ارسال مرسولات از هاب‌های پست مرکزی به آذربایجان شرقی خواهیم بود.

صادقی پور افزود: روزانه بیش از ۱۵۰۰ مرسوله در شهرک‌های باغمیشه، مرزداران، نصر و ولیعصر دو با فاصله ۲۰ کیلومتری از ناحیه شهید باکری توزیع می‌شد که این امر موجب افزایش زمان ارسال بود ولی با افتتاح این ناحیه پستی زمان ارسال کاهش و دسترسی مردم آسان می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha