• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402072315603
  • خبرنگار : 50160

حمایت ۶۷۰ حامی زنجانی از کودکان بهزیستی

حمایت ۶۷۰ حامی زنجانی از کودکان بهزیستی

ایسنا/زنجان سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به حمایت ۶۷۰ حامی از کودکان بهزیستی، گفت: ۳۵۰ کودک دیگر چشم‌انتظار حمایت هستند.

 رضا نوروزی شامگاه دیروز (۲۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران، به ضرورت حمایت از افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی نزدیک به ۸۰۰ کودک است و در حال حاضر ۶۷۰ حامی بهزیستی را همراهی می‌کنند و ۳۵۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در شش ماهه اول سال بیش از ۸ میلیارد تومان بوده و معتقدیم بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند است که مردم خیر می‌توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره‌مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک‌ها را فراهم آورند.

وی در خصوص مبالغ جمع‌آوری شده در عید فطر و توزیع آن در بین نیازمندان یادآور شد: بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره از ۱۰۵ صندوق مشترک با کمیته امداد، ۲۰ پایگاه و ۱۷ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده‌اند جمع‌آوری و در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی رسید.

نوروزی ادامه داد: طرح ضیافت مهربانی، طرح شکرانه سلامت و طرح حامی از طرح‌های مهم بهزیستی بوده که همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از اقشار کم برخوردار و آسیب‌پذیر به اجرا در می‌آید.

این مسئول در خصوص نگرش و رویکرد بهزیستی از حمایت مالی افراد تحت پوشش، گفت: بهزیستی ضمن تامین بخشی از معیشت و ایجاد رضایتمندی از زندگی این افراد، با ایجاد بسترهای آموزشی متناسب سعی در خروج از چرخه حمایتی سازمان و توانمندسازی افراد تحت پوشش دارد و فعالیت مؤسسات خیریه با حضور خیرین و مردم موجب توسعه کمی و کیفی خدمات بهزیستی به اقشار تحت پوشش سازمان و مشارکت بیشتر آحاد مردم و خیرین در رفع آسیب‌های اجتماعی و محرومیت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha