• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072315552
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خبر داد:

صدور ۲۶۹ مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان

صدور ۲۶۹ مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا الان ۲۶۹ مجوز جدید صادر کردیم و الان ۴۷۳ آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم ۱۳۰ درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.

حشمت‌الله معتمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر در حال ارائه دوره‌های آموزشی در روستای هفت چشمه هستیم، هر جایی که نیاز به اموزش داشته باشند و به ما درخواست بدهند ما در خدمت مردم هستیم.

وی ادامه داد: چندین خانه مهارت در خرم‌آباد و کل استان ایجاد کردیم که بتوانیم مهارت اموزی را در سطح محلات نیز داشته باشیم.

معتمدی با اشاره به این‌که دولت دوازدهم صدور مجوز آموزشگاهای آزاد را ممنوع کرده و انحصاری شده بود، بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم طرحی در مجلس مبنی بر تسهیل روند دریافت مجوز، تصویب شد که در حوزه وزارت کار تنها دستگاهی که مجوز صادر می‌کند فنی و حرفه‌ای است که در این حوزه خوب عمل کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا الان ۲۶۹ مجوز جدید صادر کردیم و الان ۴۷۳ آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم ۱۳۰ درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  ۱۸ مرکز ثابت در سطح استان داریم و هر محله و روستایی که درخواست داشته باشد حضور پیدا می‌کنیم.

معتمدی بیان کرد: چندین دستگاه داریم که با ما موازی کاری می کنند یا برعکس که باید همپوشانی کرده و با یکدیگر تفاهمنامه داشته باشیم و آموزش‌های غیرمجاز نیز در سطح استان داریم که در جایی به آموزشگاه‌ها آموزش دیده‌اند و برای دریافت مدرک به ما مراجعه می‌کنند که ما نمی توانیم بعد از قبولی در آزمون به آن‌ها مدرک ندهیم، تنها کار ما گرفتن آزمون از متقاضیان است که آن را نیز به نحو احسنت انجام می‌دهیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان با اشاره به ایجاد چندین کارگاه جدید هوشمند در سطح استان، ادامه داد: کارگاه برودتی در ازنا و خرم‌آباد ایجاد شده که دارای اسپیلت و یخچال‌های جدید است، چندین کارگاه پکیج در خرم‌آباد، بروجرد و ازنا ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: دو پروژه عمرانی مرکز خواهران ازنا و مرکز سنجش بروجرد را داریم که ۱۳ سال از کلنگ‌زنی آن‌ها گذشته و تمام تلاش ما این است که امسال درصد قابل توجهی از آن‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha