• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402071812508
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش و پرورش استان خبرداد

۵۸ مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند

۵۸ مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸ مدرسه شبانه روزی این استان آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند.

محمد جمالی آرند در نشست شورای اطلاع رسانی افزود: آموزش و پرورش استان برنامه های کیفیت بخشی در راستای پیشبرد مسایل آموزشی و تربیتی برای سال تحصیلی جاری را پیش بینی کرده است که به مرور در مدارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را در بیش از سه هزار آموزشگاه و قریب هشت هزار کلاس درس در سطح استان با شعار مدرسه قوی _ایران قوی آغاز شده است، اظهارکرد: در راستای عدالت آموزشی توجه به مدارس عادی دولتی مورد تاکید است و به همین خاطر هم نظارت ها و هم تقویت این آموزشگاه ها از جهت سرانه وسایل کمک آموزشی وهم برگزاری کلاسهای فوق برنامه مورد توجه ویژه است.

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم، توسعه متوازن رشته ای را یکی از اولویت‌های اساسی و تحولی آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

جمالی آرند با بیان اینکه رشته ریاضی در استان در آستانه تعطیلی بود، تصریح کرد: هم در توسعه رشته ریاضی و هم فنی و حرفه‌ای نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم به گونه‌ای که فضا های هنرستان‌های استان جوابگوی پذیرش هنرجویان نیست.

وی، نقش خانواده ها و رسانه های محلی در توسعه متوازن رشته ای را مهم دانست و ادامه داد: باید همراهی و همکاری لازم را جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان متناسب با شرایط استان و استعداد دانش آموزان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت مردمی ایران قوی در راستای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان پنج آموزشگاه شبانه روزی جدید ایجاد شد، بیان کرد: ۵۸مدرسه شبانه روزی استان آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی اعم از دختران و پسران را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha