• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402071812462
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است

ایسنا/اصفهان سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه فیلم «سرسخت» به دنبال انسانیت است، گفت: انسانیت در دنیای امروز بسیار مهم است و فیلم «سرسخت» نیز آن را تاکید می‌کند.

سیومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی آغازشده که کودکان و نوجوانان اصفهانی به تماشای فیلم «سرسخت» نشستند که از کشور اندونزی در این دوره از جشنواره حضور دارد. اما اکران این فیلم و تماشای آن، همه ماجرا نبود.

از ابتکارات خبرنگاران نوجوان جشنوارۀ سی و پنجم این است که علاوه بر حضور در نشست‌های رسانه‌های و همچنین نگارش برداشت‌های خود دربارۀ فیلم‌ها، از فرصت به‌دست آمده استفاده کرده و با عوامل فیلم‌های موردنظر خود به گفت‌وگو می‌پردازند. تسلط برخی از این نوجوانان به زبان انگلیسی نیز از نکات حائز اهمیتی است که امروز این توانایی خود را نیز در گفت‌وگو با «رونی پراستیو یولیانتورو» سفیر اندونزی در ایران نشان دادند.

آنچه در ادامه خواهید خواند، گفت‌وگوی «سیما موسوی» و «علی الهی نژاد»، دو نفر از خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با سفیر اندونزی در اصفهان است، که امروز فیلم «سرسخت» از این کشور روی پرده سینماهای اصفهان اکران شد.

«سرسخت» به دنبال انسانیت است

سفیر اندونزی در ایران گفت: انسانیت در دنیای امروز بسیار مهم است و این فیلم این را تاکید می‌کند.

در سومین روز از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، رونی پراستیو یولیانتورو، سفیر اندونزی در ایران که اثر یکی از فیلم‌سازان کشورش به رقابت در این رویداد می‌پردازد، در کنار مخاطبان اصفهانی به تماشای این فیلم با نام «سرسخت» نشست.

یولیانتورو در گفت‌وگوی اختصاصی با کمیته خبرنگاران نوجوان جشنواره درخصوص این رویداد فرهنگی و بین‌المللی، گفت: جشنواره بسیار خوب پیش می‌رود، این اولین بار است که در دوران ماموریتم به‌عنوان سفیر اندونزی در ایران در این جشنواره حضور پیدا می‌کنم.

او که پیش از این گفت‌وگو به تماشای «سرسخت» نشسته بود، آن را این‌طور روایت کرد: این فیلم بسیار معنوی بود و تاکید بسیار زیادی بر بشریت و انسانیت داشت. هرکسی که به تماشای چنین اثری بنشیند، افرادی که به کمک نیاز دارند تا  بی‌تفاوت رها نمی‌کند.

سفیر اندونزی از خبرنگاران جوان خواست متن مصاحبه‌اش به زبان انگلیسی هم در خبر منتشر شود. متن زیر گفت‌وگوی خبرنگاران به زبان انگلیسی با سفیر اندونزی است.

Indonesia’s Ambassador to Tehran in an Exclusive Interview:

“Tegar" Emphasizes Humanity

The ambassador of Indonesia to Tehran said, "Humanity is very important in these days and Tegar movie emphasizes this"

In an interview with the Youth Journalists Committee of the 35th International Film Festival for Children and Youth, the ambassador of Indonesia, Ronny Prestio Yuliantoro on Monday noted that “The festival is going very well; this is my first time attending this festival during my tenure in Iran. I got information from the film director and following the invitation, I am here now"

Explaining the main idea of Tegar, an Indonesian film, he added that, “it was very spiritual artwork and emphasized humanity as an important concept. Anybody as an spectacular of this film, will not go to leave anyone behind"

.

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha