• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071711118
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت‌هایی است که جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده و بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان زنجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فرجی‌برحق صبح امروز (۱۷ مهرماه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سعی و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم فراجا با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: نِعمتانِ مَجهولَتان الصّحة وَ الاَمان، گفت: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت‌هایی است که جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده و بسیار ارزشمند است.

وی حضور قدرتمند نیروی انتظامی در صحنه را در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه امری مهم بیان کرد و گفت: امروز امنیت حاکم در جامعه مرهون هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسئولیت نیروی انتظامی را پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اقتدار در برابر قانون‌شکنان و رأفت و مهربانی با مردم بیان کرده‌اند، گفت: سعی و تلاش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف در جامعه اقدامی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام فرجی‌برحق در ادامه صحبت‌های خود اظهار امیداری کرد: نیروی انتظامی با قوت در پیش‌برد اهداف نظام و اجرای منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق باشد.

در این دیدار که دادستان مرکز استان، معاونان رئیس‌کل و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه نیز حضور داشتند سردار محمد طراقیه ضمن تقدیر از حضور مسئولان دستگاه قضایی استان در این فرماندهی، گفت: دستگاه قضایی استان با حمایت‌های همه جانبه خود از نیروی انتظامی به ویژه در اغتشاشات سال گذشته نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت در استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران فراجا شبانه‌روز در سطح استان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و امنیت در جامعه یک محصول جمعی است و هیچ نهادی به تنهایی نمی‌تواند مدعی ایجاد امنیت در جامعه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha