• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402071610797
  • خبرنگار : 50038

اهدای ۵۵ نسخه کتاب توسط دو کنکوری ملایری

اهدای ۵۵ نسخه کتاب توسط دو کنکوری ملایری

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از وقف کتاب در هفته وقف در چند کتابخانه این شهرستان توسط اعضاء خبر داد و گفت: در این راستا ۵۵ نسخه کتاب درسی، توسط دو نفر از اعضای کتابخانه عمومی دانشجو ملایر اهداء شد.

سید مهدی آخشیک در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: محمدجواد رجبی و علی معارفوند دو نفر از اعضای کتابخانه که در کنکور سراسری امسال در رشته پزشکی پذیرفته شده‌اند، ۵۵ نسخه کتاب درسی به کتابخانه اهداء کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کتاب‌های اهدایی ۵۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: این اقدام گامی مؤثر در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و ترویج سنت حسنه وقف به شمار می‌رود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایر با اشاره به اهدای ۶۰ جلد کتاب به کتابخانه علامه جعفری کهکدان توسط یکی از اعضای فعال، گفت: زهرا حیدری، عضو جوان کتابخانه که از کودکی در این کتابخانه عضو بوده، با اهدای ۶۰ جلد کتاب مخزن کتابخانه را غنی‌تر کرد.

وی افزایش میزان مشارکت، حضور و اهدای کتاب طی شش ماهه نخست سال را امیدوارکننده دانست و از عموم مردم این روستا برای حضور و مطالعه در کتابخانه دعوت کرد.

آخشیک در بخش دیگری با اشاره به قرار گرفتن در روز کودک، به حال خوش کودکان در کتابخانه پاسارگاد روستای ینگی‌کند اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری فعالیت کتابخانه پاسارگاد روستای ینگی‌کند به صورت جدی آغاز و در این مدت تلاش شد که با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و برگزاری کلاس‌های اوقات‌فراغت زمینه حضور اقشار مختلف در کتابخانه فراهم شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر افزود: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی، برپایی کارگاه هفتگی "یکشنبه سرگرمی" ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی، مسابقه ساخت کتاب توسط اعضاء، برنامه قصه‌گویی در بخش کودک، مسابقات نقاشی و رنگ‌آمیزی و برگزاری زیارت پرفیض عاشورا ویژه بانوان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این کتابخانه دارای ۲۳۲۰ نسخه کتاب است و در این مدت بیش از ۲۵۰ نفر جذب عضو داشته‌ایم  و امیدواریم روند حضور آحاد مختلف مردم روستا و روستاهای همجوار فاقد کتابخانه در  این کتابخانه همچنان صعودی و چشمگیر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha