• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402071610634
  • خبرنگار : 50645

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته شهرستان به عنوان پیشکسوتان این عرصه تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است.

یونس فاتح در نشست صمیمی با فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز، افزود: رشد و توسعه جامعه نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است، باید از تجربیات ارزشمند فرمانداران ادوار گذشته شهرستان در این راستا بهره مند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های  فرمانداری شهرستان تبریز در خصوص تجلیل از پیشکسوتان و استفاده از نظرات و تجربه‌های آنان، ادامه داد: پیشکسوتان از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم حضوری فعال داشته اند.

فاتح به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "آذربایجان سر ایران است"، اشاره کرده و افزود: مصادیق این مهم در ادوار گذشته با تلاش های شبانه روزی فرمانداران خود را نشان داده است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تبریز در تاریخ کشور، ادامه داد: مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در جنگ اقتصادی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند.

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته

فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد، افزود: باید ترسید مبادا دردمندی درد احساس کند، از این رو بزرگان و پیشکسوتان این عرصه را دعوت کردیم تا از تجربیات و راهنمایی های آنان برای خدمت بهتر بهره مند شویم.

وی اظهار کرد: هدف از این جلسه همفکری و استفاده از راهنمایی های فرمانداران گذشته شهرستان می باشد، که اگر امروز فرماندار بودید در این برهه چه اقداماتی انجام میدادید، علاقمند هستیم از تجربیات شما پیشکسوتان بهره مند شویم و در قالب کتاب و فیلم برای استفاده در زمان کنونی و آیندگان بهره برداری شود.

فاتح با اشاره به اینکه جلسات همفکری با فرمانداران ادوار گذشته هر سه ماه یکبار برگزار خواهد شد، گفت: این پرچم از دست شما به ما رسیده و ما سعی می کنیم پرچم را سالم به آیندگان تحویل دهیم.

در ابتدای این نشست با ادای احترام به فرمانداران فقید و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در این نشست فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز این حرکت ابتکاری فرماندار شهرستان تبریز را تحسین کرده و اعلام کردند: ما برای هرگونه همکاری، همفکری و انتقال تجربیات آماده بوده و برای توسعه شهرستان تبریز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha