• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402071308477
  • خبرنگار : 50455

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم:

روحیه جهادی در ارائه خدمات باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شده است

روحیه جهادی در ارائه خدمات باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شده است

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، گفت: از ابتدای انقلاب با روحیه جهادی توانسته‌ایم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم شامگاه ۱۲ مهرماه با حضور در محله چهل اختران از طرح شهید دکتر رهنمون که توسط بسیج جامعه پزشکی استان قم در حال اجراست بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سید مهدی قریشی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند بسیج جامعه پزشکی استان قم، گفت: داشتن روحیه جهادی یک از امتیازات نیروهای انقلابی است که به برکت نظام اسلامی به عنوان یک ارزش تلقی می‌شود و از ابتدای انقلاب با این روحیه توانسته‌ایم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

معاون استاندار قم با اشاره به خدمات جهاد سازندگی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، افزود: در سال‌های ابتدای انقلاب و خصوصا دوران دفاع مقدس مجموعه‌هایی همچون جهاد سازندگی توانستند خدمات بسیاری را خصوصا در روستاها و مناطق محروم کشور عرضه کنند که اثرات و برکات آن هنوز در روستاها و مناطق محروم قابل مشاهده است.

قریشی ادامه داد: این روحیه جهادی در بسیاری دیگر از مجموعه‌ها از جمله پزشکان، مهندسان، دانشگاهیان همچنان ادامه دارد و منشا خدمات بی‌شماری شده است و در واقع می‌توان ادعا کرد که عمدتا خدماتی که با روحیه جهادی انجام می‌شود باعث شده تا مردم کماکان به نظام و انقلاب امیدوار هستند وگرنه با انجام کار در چارچوب‌های اداری نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

معاون استاندار قم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی از دستاوردها و خدمات انقلاب را مورد توجه قرارداد و افزود: آنچه در دوران پس از انقلاب انجام شده و دستاوردهای نظام اسلامی همچنان برای بسیاری از مردم ناشناخته مانده و لازم است اینگونه خدمات نیز که بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌شود به مردم گفته شود.

قریشی ادامه داد: هر چند برخی به تاسی از سردار دلها شهید سلیمانی به دنبال گمنامی هستند لیکن این موضوع در رابطه با اشخاص مصداق دارد و نیاز نیست کار انجام شده به نام شخصی منتشر شود ولی باید برای فعالیت‌ها و خدماتی که دولت و مجموعه نظام ارائه داده اطلاع رسانی کرد.

گفتنی است؛ طرح شهید دکتر رهنمون توسط بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم برگزار شده و هر ماهه با حضور در مناطق محروم، تعدادی از پزشکان و متخصصان بیماران را به صورت رایگان مداوا می‌نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha