• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070906271
  • خبرنگار : 50604

مدیر بنیاد مسکن گرگان:

مقاوم‌سازی ۱۵ هزار واحد مسکن روستایی در گرگان

مقاوم‌سازی ۱۵ هزار واحد مسکن روستایی در گرگان

ایسنا/گلستان مدیر بنیاد مسکن گرگان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات واحدهای مسکن روستایی نداریم، گفت: ۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی نوسازی می‌شود.

ولی الله رضایی عصر یکشنبه، ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بخش روستایی در حالت کلی ۳۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان داریم که از این تعداد ۱۷ هزار واحد مسکونی بادوام و ۱۵ هزار واحد بی‌دوام است.

وی بیان کرد: در صورتی که بانک‌ها همانند گذشته مشارکت خوبی داشته باشند و صاحبان مسکن روستایی نیز متقاضی اجرای طرح باشند طی برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده در یک بازه زمانی ۱۰ ساله همه ۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه بنیاد مسکن در این راستا تاکنون در روستاهای شهرستان گرگان به صاحبان ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده و ساخت‌وساز انجام گرفته است، گفت: تعداد هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گرگان در حال ساخت داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات روستایی نداریم و هر میزان متقاضی مراجعه کند به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنیم تا ساخت و ساز انجام دهند.

رضایی با اشاره به اینکه در بخش مسکن شهری نیز پرداخت تسهیلات در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جزء وظایف بنیاد مسکن است، خاطر نشان کرد: در همین راستا ۵۲ واحد در شهر «جلین» و ۳۰ واحد در شهر «سرخنکلاته» در حال نوسازی ومقاوم‌سازی است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان بیان کرد: در شهر «قرق» تعداد ۱۷ واحد در مرحله اخذ پروانه ساختمان است که به صورت خودمالک نوسازی خواهد شد و در شهر گرگان نیز با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون و ۴۸۸ واحدی آرامش در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۲۲:۱۴

چرا وام مسکن روستایی پرداخت نمیشه...