• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402070906239
  • خبرنگار : 50649

ضرورت گسترش زیرساخت‌های شهری شیراز

ضرورت گسترش زیرساخت‌های شهری شیراز

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر گسترش زیرساخت‌های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۹ مهرماه در بازدید از پروژه قائم ـ رحمت ـ احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است، بر گسترش زیرساخت‌های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تأکید کرد و گفت: تقاطع قائم ـ رحمت ـ احمدی، محور احمدی جنوبی را به سمت کمربندی شیراز متصل کرده و نقش ارزنده در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و تسهیل عبور و مرور شهروندان و مبانی ایمن‌سازی دارد.

رضا محمدیان از این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های فاخر شورا و شهرداری شیراز یاد کرد و افزود: امیدواریم با تلاش‌های سازمان عمران شهرداری شیراز این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش برای بهره‌برداری این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی خبر داد.

علی حسین عباسی با اشاره به جزییاتی از این پروژه تصریح کرد: این پروژه دارای ۲ عرشه مجزا به طول هر کدام ۲۲۷ متر و عرض ۱۱.۵ متر است.

وی با اشاره به گنجاندن مسیر عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه سواری در این تقاطع گفت: سیستم سازه‌ای عرشه پل از نوع دال مجوف درجا ریز در طرفین بلور رحمت و عرشه با تیرهای پیش ساخته بتنی پیش تنیده روی بلوار رحمت است و ۷۲ شمع و ۴۸ ستون در آن اجرا می‌شود.

عباسی، پروژه قائم ـ رحمت ـ احمدی را بر مدار سازندگی ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش پایانی سخنانش خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۲۱:۴۸

سلام خیلی خوبه. ولی جاهای دیگر هم نیاز هست. قصرالدشت

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۲۰:۲۸

سلام. از رییس شورای شهر شیراز تقاضا داریم که نسبت به مناطق به شدت محروم اطراف شیراز هم رسیدگی لازم رو داشته باشند. بخدا ما تکه زمینی در اطراف گردخون خریدیم به امید اینکه بتونیم صاحبخونه بشیم اما متاسفانه یه عده افراد سود جو اجازه نمیدن که این زمینها مسکونی بشه و خود گردخون الحاق به شهر بشه. از مسولین عزیز خواهشمندیم در این‌مورد هم رسیدگی لازم رو داشته باشند