• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402070604045
  • خبرنگار : 50534

رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:

کار برای خدا نتیجه‌بخش است 

کار برای خدا نتیجه‌بخش است 

ایسنا/زنجان رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: کار برای خدا نتیجه‌بخش خواهد بود؛ چراکه همه عناوین‌ اعتباری است و آن‌ چیزی که برای همه ما می‌ماند همان عمل و منشی است که از خود بر جا می‌گذاریم‌. 

حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی ظهر امروز (ششم مهر ماه) در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: طلبه‌ها یعنی دانش‌آموختگان دینی که ادامه‌دهنده‌ راه انبیا و اوصیا هستند، لذا بایستی سعی داشته باشند به لحاظ رفتاری الگو باشند.

وی افزود: تاکید بر برخورد و منش حسنه در زندگی اجتماعی همواره به مبلغان دینی که نماینده دین هستند، توصیه می‌شود. 

این مسئول با اشاره به نداشتن نگاه حاکمیتی و فراجناحی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، ادامه داد: مسئولان نهاد، نماینده ولایت‌فقیه در دانشگاه‌ها هستند پس این وظیفه خطیر باید به درستی اجرا و ایفا شود.

حجت‌الاسلام شامی با اشاره به مسئولیت نهاد رهبری در حرکت زیربنایی و عمیق فرهنگی در راستای رشد و توسعه اندیشه‌های دینی و اسلامی قشر دانشگاهی، اضافه کرد: ایجاد و تقویت روحیه تحرک و مشارکت فعال دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه و دانشگاه‌، یکی دیگر از وظایف و اهداف تاسیس نهاد است‌.

وی با تاکید بر ساده‌زیستی و خدمت مخلصانه، اظهار کرد: کار برای خدا نتیجه‌بخش خواهد بود؛ چرا که همه عناوین‌ اعتباری است و آن‌ چیز برای همه ما می‌ماند همان عمل و منشی است که از خود بر جا می‌گذاریم‌. 

حجت‌الاسلام شامی با اشاره به نقش اساتید در دانشگاه‌ها، تاکید کرد: مسئولان نهاد رهبری همانند گذشته باید از ظرفیت دانشجویان به‌علاوه اساتید استفاده کنند؛ چرا که هرکس با هر افکار و اندیشه‌ای در اعتلاء ارزش‌های نظام اقدامی کند مصداق کار فرهنگی است. 

در ادامه این مراسم مسئول نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: خدمت در نظام اسلامی جهادی مقدس است. 

حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو با اشاره به حضور مجاهدانه کادر سلامت در ایام کرونا، اظهار کرد: اینکه در هر لباسی به‌خصوص در نظام سلامت بتوانیم توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی را نشان‌ دهیم و در مسیر گسترش مرزهای دانش حرکت کنیم، یعنی در راه خدا جهاد کرده‌ایم‌.

وی با اشاره به تربیت انسان مؤمن، متخصص و متعدد در دانشگاه‌ها، افزود: نهاد رهبری در این راستا یاری‌رسان است. 

در ادامه این مراسم مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان نیز گفت: وظیفه طلاب سنگین است؛ چرا که ما در وهله اول خود را سرباز انقلاب و اسلام می‌دانیم.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی با تاکید بر تربیت نسل جوان انقلابی، خاطرنشان کرد: دانشگاه بهترین مکان برای اعتلای بندگی و خدمت به قشر جوانی است که تشنه معرفت اسلامی هستند. 

در این مراسم حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو  به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و حجت‌الاسلام علی قره‌داغی به‌عنوان رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان معرفی شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha