• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402070603830
  • خبرنگار : 50463

همراه با ملی پوشان یزدی اعزامی به هانگژو؛

شمشیربازی با برادران فتوحی به برنز رسید

شمشیربازی با برادران فتوحی به برنز رسید

ایسنا/یزد تیم ملی ششمیربازی سابر ایران در حالی با حضور بازیکن و مربی یزدی خود به مدال برنز رقابت‌های آسیایی هانگژو دست پیدا کرد که تنها داور یزدی این رشته ورزشی این دیدارها را داوری کرد.

در پنجمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت تیمی شمشیربازی سابر مردان صبح امروز (پنجشنبه ششم مهرماه) برگزار و تیم ایران با هدایت «مسعود فتوحی» مربی یزدی تیم ملی سابر مردان به مدال برنز رسید.  

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها و در مصاف با تیم کشور میزبان و با تصمیم کادر فنی تیم، «محمد فتوحی» ملی پوش یزدی، جایگزین فرزاد باهر شد.  

«محمد فتوحی» توانست چهار امتیاز برای تیم ایران کسب کند، اما پنج امتیاز نیز از دست داد.  

همچنین در این رقابت‌ها «نیما فتحی» تنها داور یزدی دعوت شده از سوی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا برای رقابت در بازی‌های آسیایی هانگژو از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها به داوری پرداخت.

محمد فتوحی ملی پوش یزدی تیم ملی سابر: روز خوب ما نبود

ملی پوش یزدی سابر نیز پس از مسابقه با چین و شکست در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی، گفت: قرعه سختی داشتیم، هنگ کنگ از تیم های خوب این دوره از مسابقات بود و بازی با این تیم هم سنگین بود، انتظارمان این بود که بتوانیم چین را شکست دهیم، اما چین میزبان بودند و روز خوب ما هم نبود.

وی افزود: حیف شد که به منرحله بعد صعود نکردیم؛ هم خودمان مدال بهتری را می‌خواستیم و هم تیممان استحقاقش را داشت اما شرمنده مردم و کادر فنی شدیم.

تنها ورزش کار یزدی دعوت به المپیک در تاریخ ورزش استان یزد، در مورد برنامه تیم برای کسب سهمیه المپیک گفت: بلافاصله بعد از این مسابقات باید برای مسابقات سهمیه المپیک به الجزایر برویم و رقبایمان همین چین و ژاپن و سایر کشور های حاضر در هانگژو هستند، خوشبختانه امتیازاتمان خوب است اما آسیا تیم های قوی دارد و امیدوارم در الجزایر بتوانیم این ناکامی را جبران کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha