• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1402070402627
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی:

دفاع مقدس نشان داد با پشتوانه مردم می‌توانیم مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز شویم

دفاع مقدس نشان داد با پشتوانه مردم می‌توانیم مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز شویم

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی وزارت بهداشت، گفت: دفاع مقدس دورانی بود که به تمام دنیا نشان دادیم بدون حمایت دنیای غرب و ابرقدرت‌های جهان و تنها با پشتوانه مردم و بسیج مردمی می‌توانیم در مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی رؤسای هیأت‌های اندیشه‌ورز و مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولان نظام سلامت برگزار شد.

دکتر محمد پورحسینی - مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، مهم‌ترین موضوعی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقابله با جنگ نرم دشمنان به مراتب پیچیده‌تر از مقابله با دشمنان در جنگ رو در رو است، اظهار کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در درون خانه‌ها رخنه کرده است، بنابراین ما نیز وظیفه‌ای سنگین‌تر داریم و باید هوشمندتر عمل کنیم.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس دورانی بود که به تمام دنیا نشان دادیم بدون حمایت دنیای غرب و ابرقدرت‌های جهان و تنها با پشتوانه مردم و بسیج مردمی می‌توانیم در مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز شویم.

پورحسینی تصریح کرد: در ابتدای شروع جنگ تحمیلی، صدام و بسیاری از حامیان او در جهان تصور می‌کردند که طی چند روز می‌توانند تهران را فتح کنند؛ اما مردم و بسیج با تمام قوا پای کار آمدند و در مقابل تهاجم همه جانبه غرب ایستادگی کردند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با تبیین وضعیت کشور در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اکنون وضعیت کشور با آن دوران بسیار متفاوت شده است؛ چرا که مردم تا پیش از انقلاب اسلامی در حوزه درمان و برای عمل‌های بسیار ساده مجبور به بهره‌گیری از پزشکان خارج از کشور می‌شدند اما اکنون نظام سلامت کشور بسیار پیشرفته و مقتدر شده است.

وی گفت: این پیشرفت در سایر حوزه‌های کشور نیز مشهود است و ما وظیفه داریم در جنگ نرم و جهاد تبیین آن را برای نسل جدید و فرزندان خود بازگو کنیم و در این راستا از نشست‌های هم‌اندیشی با هیات‌های اندیشه‌ورز و بسیج جامعه پزشکی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha