• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402070402477
  • خبرنگار : 50084

سرمربی تیم مهررضوی تربت حیدریه:

مهر رضوی کار سختی در لیگ دارد

مهر رضوی کار سختی در لیگ دارد

ایسنا/خراسان رضوی سیروس سنگچولی گفت: با توجه به اینکه دیرتر از سایر رقبا تمرینات را آغاز کرده‌ایم، کار سختی در پیش داریم.

سیروس سنگچولی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پذیرش هدایت این تیم در مرحله نخست لیگ سه اظهار کرد: با خاموش شدن چراغ فوتبال استان و نبود تیم‌های مختلف مشهدی از جمله پیام، ابومسلم، سیاه‌جامگان و شهرخودرو متاسفانه فوتبال پراستعداد این خطه با یک خلاء روبه‌رو شد و وقتی شرایط را در تیم مهررضوی دیدم، با دلگرمی که بابت زحمات عزیزان در جبهه وفاق ایران اسلامی گرفتم تصمیمم این شد که هدایت تیم مهررضوی را بپذیرم. از حمایت‌های رضوی، طباطبایی و شبیری ممنونم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال استان رخ دهد.

وی افزود: عدم حضور تیم‌های مشهدی در لیگ برتر، لیگ یک و حتی لیگ دو ناراحت‌کننده است، اما باید با برنامه‌ریزی پله‌پله به سمت رفع نواقص گام برداریم. مطالبه جوانان فوتبال‌دوست خراسان بزرگ، حضور قدرتمند تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال است.

سنگچولی ضمن معرفی دستیارانش تصریح کرد: حمید مروی، محمد عصار، ایمان سرابی و مصطفی سلامی دستیارانم در این فصل خواهندبود، ضمن اینکه مهدی زمان‌زاده نیز به عنوان مدیر تیم در کنار ما خواهدبود.

وی در خصوص هدف‌گذاری تیمش در آستانه رقابت‌های لیگ سه گفت: در سال نخست حضور یک تیم نوپا، هدف اول ما حفظ امتیاز برای فوتبال خراسان است. می‌خواهیم جوانان خراسانی که مستعد هستند و کمتر دیده‌ شده اند را به فوتبال ایران معرفی کنیم و فوتبالی باطراوت را ارائه دهیم.  

وی گفت: در تربت حیدریه میزبان رقبا خواهیم بود و امیدوارم با حمایت مردم خونگرم و فوتبال‌دوست تربت حیدریه، از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و به امتیازات بازی‌های خانگی دست یابیم.

سنگچولی خاطرنشان کرد: ۲، ۳ تیم دیگر از استان در این رقابت‌ها حضور دارند که زودتر از ما شروع کرده اند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می کند، اما مطمئنم با همدلی زیر سایه آقا امام رضا(ع) و البته با حمایت مردم خوب تربت حیدریه، در این رقابت‌ها سرافراز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha