• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402070402326
  • منبع : بازار

فرشته باش

فرشته باش

توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌ها و برندهای بزرگ، اصلی مهم و ضروری است و وظیفه اصلی این شرکت‌ها حضور در فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مدیران خودرو، که در سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای را در توسعه حجم بازار و مشتریان خود داشته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا طی سال جاری، توجه به این موضوع در فعالیت ها و رویداد های این خودرو ساز کاملا به چشم می‌خورد.

 این رویدادها که هماهنگی و اجرای آنها بر عهده باشگاه مشتریان ام وی ام بود از بابلسر شروع شد، در رشت، اصفهان، تبریز و کرمان ادامه پیدا کرد و با نمایندگی دهقانپور به تهران برگشت. در روز یکشنبه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ تعدادی از مدیران ارشد ام وی ام و سرکار خانم دهقانپور با حضور در محل خیریه مهر آفرین فعالیت خود در کمپین فرشته باش این خیریه را به اتمام رساندند.

 در کمپین فرشته باش کودکان با رسم آرزوهای خود در قالب نقاشی، آرزو های خود را به تصویر کشیدند و هر فرشته مسئول برآورده ساختن تعدادی از آنها بود.

 یکی از همین فرشته‌ها با تامین اعتبار مبلغی معادل ۲ میلیارد ریال جناب آقای دهقانپور بود که توانست آرزوی ۳۸ کودک تحت تکلف خیریه مهرآفرین را برآورده سازد. امیدواریم بازهم شاهد مشارکت هرچه بیشتر ام وی ام در کمپین های اینچنین باشیم و رویداد های بیشتری مثل کمپین فرشته باش را در آینده نزدیک ببینیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha