• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402070100117
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دادستان عمومی اردستان:

مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن اردستان معرفی می‌شوند

مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن اردستان معرفی می‌شوند

ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان به زودی معرفی خواهند شد.

سید عباس بارودکو در حاشیه مراسم زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس اردستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با اشاره به گلایه‌های مردمی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با مقصران سیل روستای نهوج اردستان، افزود: پس از وقوع حادثه و دریافت گزارش اولیه از دستگاه‌های مربوطه، با پیگیری‌های انجام شده برای مشخص کردن مقصر و مقصران به کارشناسی رسمی دادگستری ارجاع شد. در قرار اولیه کارشناسی سه اداره دولتی مقصر شناخته و با توجه به ابلاغ نظریه کارشناسی این ادارات به قرار کارشناسی اعتراض کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر قرار کارشناس سه نفر صادر و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفته است که به محض وصول نتیجه و صدور حکم محکومیت قطعی نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بادرودکو تصریح کرد: موضوع مقصران زمین چمن ۱۷ شهریور اردستان هم پیگیری شده و یک استعلام اولیه گرفته شده که جواب اداره ورزش و جوانان کامل نبود و برای تعیین علت دقیق خشک شدن چمن و یا تعیین مقصر یا مقصران به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شده و به محض وصول نظریه کارشناس طبق مقررات اقدام و چنانچه در این خصوص فرد و یا اداره‌ای مقصر شناخته شود و عمل وی ناشی از ترک فعل باشد، اعلام جرم می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های این دادستانی را برخورد با فساد و قطع دست سوءاستفاده کنندگان از بیت‌المال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در مقابله با فساد با هیچ فرد یا گروهی مماشات نداشته و هر جا فسادی رخ دهد با شدت، قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان با اشاره به افزایش پرونده‌های کلاهبرداری اینترنتی و فضای مجازی، بیان کرد: با توجه به افزایش پرونده‌های کلاهبرداری رایانه‌ای و سنتی، همشهریان حتماً از سایت‌های معتبر و مورد تأیید که دارای لوگوی اعتماد الکترونیکی هستند کالا خریداری و چنانچه لازم باشد که از کانال‌های مجازی، کالا یا وسیله‌ای خریداری کنند، تا زمانی که کالا را تحویل نگرفته‌اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha