• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062817389
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان خبر داد:

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه اصفهان تشکیل می‌شود

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه اصفهان تشکیل می‌شود

ایسنا/اصفهان مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: تا پایان مهرماه سال جاری شورای صنفی دانشجویان دانشگاه اصفهان تشکیل می‌شود. علاوه براین، برآورد شده که در مجموع امسال حدود ۵۰ میلیارد تومان صرف هزینه‌های عمرانی، تغذیه، رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان می‌شود.

بهمن زینلی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تشکیل شورای‌ صنفی دانشجویان می‌تواند مانند یک بازوی کمکی برای دانشگاه عمل کند. از این‌رو، تا ۱۵ مهرماه، سازوکار انتخاب شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و تا پایان مهرماه، شورای‌های صنفی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها در دانشگاه اصفهان تشکیل خواهد شد.  

وی ادامه داد: متاسفانه در دو سال همه‌گیری کرونا و نیز مشکلاتی از جمله تامین بودجه، مرکز بهداشت، مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سالن‌های ورزشی تعطیل شده بودند، اما امسال با کمک هیئت رئیسه دانشگاه و تامین بودجه‌ای که انجام شده، برآورد شده است که حدود ۵۰ میلیارد تومان صرف هزینه‌های عمرانی، تغذیه، رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان شود.

زینلی همچنین در خصوص نوسازی خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان، افزود: در طول ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر، امسال بیشترین حجم از فعالیت‌های عمرانی، پژوهشی و آموزشی در رابطه با خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان انجام شده و تقریبا ۷۰ درصد ار خوابگاه‌ها نوسازی شده‌ است.  

وی با بیان اینکه این فعالیت‌ها هنوز به‌طور کامل به اتمام نرسیده و ادامه دارد، افزود: بخش‌هایی از این فعالیت‌های عمرانی باید تا اول مهرماه انجام می‌شد، که شکر خدا انجام شد و بخش دیگر فعالیت‌ها نیز در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه امسال، در بحث‌ خوابگاه و تغذیه دانشجویان کارهای مفیدی انجام شده است، ادامه داد: از جمله فعالیت‌های انجام شده می‌توان به نوسازی و تغییر کاربری، تاسیس سالن‌های مطالعه، مجموعه تاسیسات در سه خوابگاه شهید رجایی، خوابگاه شهید تندگویان و خوابگاه شهید فهمیده اشاره کرد. همچنین، در بحث رنگ‌آمیزی و احداث آسانسور که مطالبه بسیاری از دانشجویان مقطع دکتری بوده نیز اقدامات مهمی نیز انجام شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان، درباره اقدامات انجام شده در مجموعه خوابگاه خواهران نیز، یادآور شد: خواهران در خوابگاه خود به دلیل پلیت کشی، به بیرون دید نداشتند و اتاق‌ها تاریک بودند، اما امسال با صرف هزینه بسیار، پلیت‌ها برداشته شدند و شیشه‌های سکوریت جایگزین شدند. همچنین، یک سالن غذاخوری مجهز در مجموعه خوابگاه خواهران تاسیس کردیم که احتمالا تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.  

زینلی، در رابطه با نوسازی رستوران یاس ۲ آقایان، گفت: ساختمان رستوران یاس ۲ آقایان که ساخت آن مربوط به ۴۰ الی ۵۰ سال گذشته می‌شود را امسال مشغول بازسازی آن هستیم.  

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در بحث تجهیز و نوسازی خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان اشاره کرد و افزود: امسال، در هر طبقه به‌صورت مجزا سالن مطالعه ایجاد کردیم. علاوه بر این، بر روی فضای سبز، مبلمان و فضای داخل خوابگاه‌ها نیز اقداماتی انجام داده‌ایم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان، در پایان خاطرنشان کرد: بخش مهمی از برنامه‌ها در زمینه بهداشت، مشاوره، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، به اول مهرماه مربوط می‌شود و قرار است اقدامات مهمی در این حوزه‌ها، هم در بخش خانم‌ها و آقایان انجام شود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha