• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402062415034
  • خبرنگار : 71506

میرزازاده: هدفم شکست رضا کایالپ و رسیدن به طلای جهان است

میرزازاده: هدفم شکست رضا کایالپ و رسیدن به طلای جهان است

نماینده سنگین وزن ایران در رقابت‌های کشتی فزنگی قهرمانی جهان و دارنده مدال نقره جهان، با بیان اینکه حریف ترکیه‌ای را به خوبی آنالیز کرده است، گفت: هدفم رسیدن به مدال طلای سنگین وزن است.

امین میرزازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه اعزام به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، اظهار کرد: خداراشکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در بهترین شرایط عازم مسابقات جهانی هستیم. امیدوارم در این رقابت‌ها در بهترین فرم خودم باشم و به هدفم که طلای جهان است، برسم.

دارنده مدال نقره جهان درباره رقبای مطرح خود در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: در سنگین وزن کشتی‌گیران خوبی حضور دارند که شاخص‌ترین آن‌ها از ترکیه، کوبا و روسیه هستند و دیگر کشورها هم نفرات خوبی در سنگین وزن دارند. رقیب اصلی من رضا کایالپ ترک است و برابر او نیز با آنالیز کامل به میدان می‌روم. قطعا رقابت‌ها سطح بالایی دارد چرا که مسابقات کسب سهمیه است و همه تیم‌ها در بهترین شرایط به بلگراد می‌آیند.

بیشتر بخوانید

وی درباره برنامه‌های خود برای شکست کایالپ، گفت: با کمک کادرفنی او را آنالیز کرده‌ایم و شناخت بسیار خوبی از او داریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در روز اول همه کشتی‌ها را با اقتدار ببرم و راهی فینال شوم. من و کایالپ در دو سمت گروه هستیم و در فینال به هم می‌رسیم. امیدوارم در فینال هم در بهترین شرایط به میدان بروم و پیروز شوم. من در رده‌های پایه به مدال طلای جهان رسیدم اما در بزرگسالان سال گذشته مدالم نقره شد. امسال انگیزه زیادی دارم و هدفم فقط رسیدن به طلای جهان است.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: سعی می‌کنم گام به گام جلو بروم. هدف من کسب طلای جهان است که کسب سهمیه المپیک را هم در پی دارد. تمام تلاشم این است که نماینده خوبی برای کشورم باشم و بهترین کشتی‌ها را بگیرم. از مردم می‌خواهم در این روزها ما را از دعای خود بی‌نصیب نگذارند تا ما بتوانیم با کسب بهترین نتیجه آن ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۱۷:۳۱

به امید خدا و همت خودت شیر پسر خوزستان غریب