• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402062113647
  • خبرنگار : 71649

شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک‌ها/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک‌ها/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

دیدار دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان با پیروزی ازبک‌ها به پایان رسید تا کار صعود شاگردان عنایتی به المپیک به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش ایسنا، دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان در یک دیدار سرنوشت ساز از گروه E رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ ساله‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ازبک‌ها به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و دو تیم نتوانستند در گلزنی موفق عمل کند.

با شروع نیمه دوم ایران توسط مهدی هاشم نژاد توانست یک گل به ثمر برساند اما داور اعلام آفساید کرد.

شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک‌ها/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

گل اول ازبکستان: در دقیقه ۴۷ فیض الله‌اف پشت مدافعان ایران صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توانست دروازه خالدآبادی را بازی کند.

امیدهای ایران پس از دریافت گل نتوانست موقعیت خطرناک جدی روی دروازه ازبکستان ایجاد کند و در مقابل تیم میزبان در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما موفق نبود.

این دیدار در نهایت با پیروزی ازبکستان به پایان رسید تا ازبک‌ها با ۹ امتیاز به جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کنند. ایران با شش امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و باید منتظر برگزاری دیدارهای پایانی امروز باشد. تنها چهار تیم در یازده گروه این رقابت‌ها به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می‌کنند که با شکست برابر ازبکستان، شانس ایران برای صعود به دور نهایی انتخابی المپیک کمرنگ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۲۱:۴۶

مربی بارسلون و بازیکن هال سیتی نتونستن کاری بکنن ؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۲۱:۵۷

بی مایه فتیره ....چه بلحاظ سرمایه گذاری چه بلحاظ مدیریتی و بهره برداری از مربیان نام اشنا..با این شیوه و روش انتظار عبثی است.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۲۲:۳۸

تیم کاملا بدون برنامه بازی می‌کرد.عنایتی اصلا تاکتیک بلد نیست.درمقابل ازبک حرفی برای گفتن نداشتیم

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۲۲:۴۱

ایران درزمینه دفاعی خیلی ضعیف است.بازی هنگ کنک وافغانستان بخوبی آنرا نشان دادوآنها براحتی بادروازه بان تک به تک می شدندولی بازیکن حمله خوبی نداشتند تا استفاده کند.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۲۳:۰۵

بازکن ازبکستان دو کارت زرد گرفت اخراج نشد . احتمالا نتیجه بازی تغییر می‌کنه یا رای به تجدید بازی میدم ولی فکر کنم نتیجه به نفع ایران برگرده

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۱۵:۱۷

باباجون برای تیم امید یه مربی می‌خواهیم نه یه شخص که فقط چون فوتبال کرده وکاملا تفکر معمولی دارد ...که آخر نتیجه همین میشه که شده....حالا بعدا تیم ملی بزرگسالان هم بازیهای اصلی که رسید متوجه خواهیم شد ...که مربی در رده ملی کاملا فرق میکنه ....تا باشگاهای داخلی ........

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۲۱:۵۹

وقتی پولهای مملکت رو خرج لبنان و فلسطین و سوریه میکنید و هیچ هزینه‌ای برای جونهای ایران نمیکنن ۵۰سال که خوبه ۱۰۰دیگه هم صعود نمکنن