به گزارش ایسنا، بررسیها نشان میدهد بازار پاستیل نیز مشابه بازار آدامس در معرض حجم بالایی از قاچاق محصولات به داخل کشور قرار دارد. محصولات قاچاق به دلیل عدم برخورداری از نظارتهای بهداشتی و قانونی میتوانند تهدیدکننده سلامت عمومی مردم به ویژه کودکان باشند. بر این اساس شرکت ماسترفوده با در نظر گرفتن علاقه زیاد مردم نسبت به مصرف پاستیل و نیز به اتکای برخورداری از تخصص تولید محصولات سلامت محور و خوش طعم تصمیم گرفت در گام نخست به کمک مشاورین قدرتمند داخلی و خارجی و نیز پزشکان تغذیه به تولید پاستیلهایی بر پایه رنگهای طبیعی اقدام کند.
بنابراین این شرکت اولین کارخانه خود را در سال 1393 در شهرک صنعتی اشتهارد مطابق با استانداردهای بینالمللی در صنعت غذا، به طور رسمی افتتاح کرده و به بهرهبرداری رساند. این مجموعه هم اکنون در شهرکهای صنعتی نوبران دارای چندین سایت تولیدی است و تاکنون محصولات متنوعی از خانواده شیرینی، شکلات و پودریجات نظیر آدامس، پودرهای نوشیدنی گرم، پاستیل و کیک را با برندهای بایودنت، اکشن، رنکس، نیچردنت، دکتر بن، بینگو و بینگو پلاس تولید و روانه بازار کرده است.
تمرکز بر اشتغال زنان در کارخانه دکتر بن
اما جدای از مبحث تولیدات محصولات، این شرکت در کارخانه دکتر بن نگاه ویژه به پرسنل خود دارد. در این خصوص ماسترفوده با تمرکز بر اشتغال زنان و ایجاد برابری در بین مردان و زنان برای اولین بار در ایران توانسته در یکی از کارخانجات تولید محصول پاستیل خود با برند دکتر بن را با نیروی تمام زن حتی در بخش رانندگی لیفتراک، نگهبانی، مدیریت، بخش تولید و غیره اداره کند، رویکردی که در ایران و حتی مشابه کمی در جهان دارد.
حمایت از پرسنل رسالت شرکت ماسترفوده
اگرچه حمایت از پرسنل زنان و مردان جزو رسالت لاینفک این شرکت محسوب میشود اما این مجموعه با تاکید و تمرکز بر ظرفیت استعدادی و توانایی بانوان این خاک و بوم به دنبال کاهش تبعیض، استعدادیابی و ارتقاء خودشناسی و خودباوری است و تاکنون با اقدامات شگرف توانسته در افزایش خوشنودی و رضایت از زندگی در پرسنل زنان نقش مهم ایفا کند.
نکات مثبت حاصل از این موضوع این مجموعه را بر آن داشت تا در راستای اصلاح نقش زنان در جامعه قدم بردارد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات