• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402061912181
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

جنگ با خود، جنگ با تانک روسی و جنگ با بولدزر آمریکایی

جنگ با خود، جنگ با تانک روسی و جنگ با بولدزر آمریکایی

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرتغالی النصر به مدیران باشگاه اعلام کرد با هر ۸ بازیکن خارجی تیمش برای دیدار با پرسپولیس به تهران پرواز خواهد کرد. النصر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه(۲۸ شهریور) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر به مدیران باشگاه اعلام کرده است که با هر ۸ بازیکن خارجی تیم به تهران برای دیدار با پرسپولیس پرواز خواهد کرد.

هر روز با خودم می‌جنگم!

دارنده یک مدال طلای جهان و ۲ طلای آسیا با بیان اینکه خود را سرباز مردم و کشور می‌داند، گفت: از حضور همه حریفانم در مسابقات جهانی بلگراد خوشحالم. رحمان عموزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط خود در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، اظهار کرد: کمتر از یک هفته دیگر رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز می‌شود و همه منتطر حضور در این رقابت‌ها هستیم. در ماه‌های اخیر ۷ یا ۸ اردو را پشت سر گذاشتیم و همه با تمام وجود تمرین کردیم و از جان مایه گذاشتیم تا در بهترین شرایط عازم این مسابقات شویم. امیدوارم در نهایت همه بچه‌ها مدال بگیرند و تیم ملی کشتی آزاد قهرمان جهان شود تا بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

سردار رُمی‌ها را به وجد آورد

درخشش سردار آزمون در تمرینات رم باعث شده است تا خیلی‌ها روی این بازیکن برای حضور در دیدار با امپولی حساب کنند. نور در انتهای تونل مشخص شده است، کارسدورپ به آزمون پاس می‌دهد و او با سینه‌اش توپ را کنترل می‌کند و بوئر دروازه‌بان سوم را با ضربه‌ای مهارنشدنی تسلیم می‌کند. بازی‌ای مثل توتی. ویدیوی این گل در شبکه های اجتماعی رم منتشر شده است. این بازیکن ایرانی از مصدومیت ساق پای چپش بهبود یافته است. رم با آوردن آزمون به جمع جالوروسی قمار بزرگی را انجام داد. آزمون در طول سال‌ها حضور در زنیت سن‌پترزبورگ به عنوان مهاجم از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت؛ ۱۰۴ بازی، ۶۲ گل و ۲۳ پاس گل.

ایران - آنگولا هم بدون تماشاگر شد

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در دیداری دوستانه به مصاف آنگولا خواهد رفت که احتمالا به علت آماده‌نبودن ورزشگاه آزادی، این دیدار بدون تماشاگران برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه‌شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف آنگولا خواهد رفت. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. خبرنگار ایسنا مطلع شد که این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. از شروع فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، هیچ یک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتوانسته‌اند از حضور هوداران خود بهره‌مند شوند.

ویدیو/ بیرانوند تحت درمان با دستگاه ترمیم بافت‌

علیرضا بیرانوند که در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بلغارستان از ناحیه کشاله ران پای چپ دچار مصدومیت شد، هر روز از ساعت ۸ صبح با حضور در یک مرکز پزشکی و زیر نظر پزشکان پرسپولیس کار درمان کشاله پای چپ خود را انجام می‌دهد و در تلاش است تا خود را به دیدار برابر النصر عربستان برساند. پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه(۲۸ شهریور) در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است.

رویارویی گلیج با تانک روس و بولدزر آمریکایی

رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در دو وزن المپیکی ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم با حضور غول‌های کشتی جهان برگزار خواهد شد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به عنوان اولین مرحله کسب سهمیه المپیک از ۲۵ شهریور به مدت ۴ روز در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.  

آلمان قهرمان جام جهانی بسکتبال شد

تیم ملی بسکتبال آلمان با پیروزی مقابل صربستان، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۳ شد. جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ که به میزبانی فیلیپین، ژاپن و اندونزی پیگیری شد، با قهرمانی تیم ملی آلمان به پایان رسید تا ژرمن‌ها نخستین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها را جشن بگیرند. فینال این رویداد بزرگ جهانی امروز (یک‌شنبه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) میان دو تیم صربستان و آلمان برگزار شد که در پایان، آلمان‌ها با نتیجه ۷۷ - ۸۳ به پیروزی دست یافتند. ژرمن‌ها که با مدال برنز مسابقات یورو بسکت ۲۰۲۰ پا به این رقابت‌ها گذاشته بودند، با این برد نخستین قهرمانی خود در جام جهانی بسکتبال را جشن گرفتند.

هانسی فلیک رسما از هدایت آلمان برکنار شد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست سنگین ۴ بر یک برابر ژاپن از سمتش در تیم ملی آلمان برکنار شد.  هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمتش برکنار شد. تیم ملی آلمان شنبه شب در دیداری دوستانه در خانه برابر ژاپن متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد تا آستانه تحمل مدیران فدراسیون فوتبال آلمان پر شود و فلیک را از سمتش اخراج کنند.

زمان نصب VAR در آزادی و نقش جهان مشخص شد

اولین دستگاه‌های VAR فوتبال ایران قرار است از ابتدای هفته آینده در ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان نصب شود.  قرار است شنبه هفته آینده، مسئولان AFC برای نصب دستگاه VAR به ایران بیایند و مقدمات نصب این دستگاه را در دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان فراهم کنند. هنوز مشخص نشده که بازرسان و پیمانکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا از دستگاه‌های کدام شرکت برای این دو ورزشگاه استفاده کنند و تاکنون فعلا زمان آن مشخص شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha