به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، از مهمترین مصوبات این جلسه میتوان به تشکیل کمیته سه نفره از آموزش، فرهنگی و پژوهش جهت تهیه محتوای کتابچه جهت ارائه به نو ورودان، تهیه کلیپهای معرفی دانشکدهها با صدای رؤسای دانشکدهها، برگزاری رادیو استقبال در زمان ثبتنام از دانشجویان نو ورود، تشکیل گروه مجازی ویژه دانشجویان نو ورود، تهیه و نصب بنرهای راهنما، خیرمقدم و انگیزشی، تهیه وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان پسر به پلیس +۱۰، برپایی غرفه خدمات اینترنتی و انتشاراتی برای دانشجویان، برقراری امنیت، نظم و انضباط و راهنمایی دانشجویان به محل ثبتنام اشاره کرد.
همچنین مقرر شد دانشجویان پس از پایان ثبتنام و قبل از دریافت کارت دانشجویی، در قالب تیمهای ۲۰ الی ۳۰ نفره در یک کارگاه کوتاه ۱۰ الی ۱۵ دقیقهای شامل آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی، انضباطی، نحوه پوشش دانشگاهی و ... شرکت کنند و پس از دریافت مهر کارگاه، کارت دانشجویی به آنها تحویل داده خواهد شد.
یادآور میشود بر اساس برنامه زمانبندی، نمایندگان معاونتهای آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اداری - مالی، پژوهشی و روابط عمومی، جهت بازدید میدانی و جایابی غرفهها، ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) پردیس دانشگاه حضور خواهند یافت.
انتهای پیام
نظرات