• چهارشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402061409335
  • خبرنگار : 71675

الان زمان عوض کردن خطیر یا نکونام نیست

الان زمان عوض کردن خطیر یا نکونام نیست

شاهین بیانی درباره اختلاف خطیر و نکونام گفت: این اختلاف باید حل شود چون در حال ضربه زدن است. الان زمان تعویض هیچ کدام از این دو نیست و باید با هم کنار بیایند.

شاهین بیانی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: استقلال توانست در ۴ هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند. آنها فقط به سپاهان باختند، آن هم در روزی که مستحق شکست نبودند. امیدوارم استقلال از این تعطیلات بهترین استفاده را ببرد. استقلال بعد از تعطیلات یک بازی حساس مقابل پرسپولیس در داربی دارد و باید با تمام توان در این دیدار حاضر شده و به پیروزی برسد.

عملکرد نکونام جای تقدیر دارد

او درباره عملکرد نکونام در این ۴ هفته خاطرنشان کرد: نکونام مربی جوان و با انگیزه‌ای است و می‌خواهد با تیم نتیجه بگیرد. باید به نکونام کمک کنیم تا بتواند با این تیم به موفقیت برسد. نکونام یک استقلالی است و تمام تلاشش این است که با تیم به نتیجه ایده‌آل برسد. نکونام عاشق استقلال است و تا همین حالا هم به نظر من کارش جای تقدیر دارد. او توانست در سالی که این همه بازیکن از تیم جدا شدند و فقط ۲، ۳ بازیکن جدید جذب شدند، در هفته‌های ابتدایی بهترین نتایج را کسب کند. استقلال مقابل سپاهان هم دچار بدشانسی شد و اگر اشتباهات داوری نبود شکست نمی‌خورد.

الان زمان تعویض نکونام یا خطیر نیست

کاپیتان سابق استقلال درباره اختلاف خطیر و نکونام گفت: این اختلاف باید حل شود چون در حال ضربه زدن است. الان زمان تعویض هیچ کدام از این دو نیست و باید با هم کنار بیایند. نکونام از این مساله ناراحت است که دست روی هر بازیکنی در ابتدای فصل گذاشت باشگاه نتوانست آن را جذب کند و در عوض تیم‌های رقیب همه بازیکنان مورد نیاز خودشان را به خدمت گرفتند. امیدوارم این اختلافات هرچه زودتر به پایان برسد تا تیم به حاشیه نرود.

اگر نظارت بود استقلال ضرر نمی‌کرد

بیانی درباره پاک شدن ایمیل‌های آمانوف در باشگاه استقلال بیان کرد: باید مشخص شود چه کسی  ایمیل را پاک کرده است. اگر واقعاً از روی عمد چنین کاری را انجام داده، باید آن شخص را مجازات کنند. مگر می‌شود در یک باشگاه بزرگ چنین اتفاقی بیفتد. این اتفاقات می‌افتد که در نهایت طلب یک بازیکن به یک باره چنین مبلغ هنگفتی می‌شود. اگر آن زمان نظارت صورت می‌گرفت استقلال این قدر ضرر نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید

الان زمان عوض کردن خطیر یا نکونام نیست

او درباره انجام دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان و آنگولا تصریح کرد: بازی با بلغارستان می‌تواند برای ما خوب باشد، چون به  هر حال آنها در یک مقطع سابقه روشنی در فوتبال دنیا داشتند و امیدوارم تیم ما در این بازی یک محک جدی بخورد. از آنگولا هم شناخت آنچنانی ندارم و فقط می‌دانم در این چند سال مقابل آنها به میدان رفته‌ایم.

«داربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟» بیانی در این باره گفت : داربی قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان این بازی را پیش بینی کرد. هر تیمی بتواند تمرکز کافی را برای این بازی داشته باشد می‌تواند ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. با قطعی شدن حضور مهاجم خارجی و اضافه شدن یک هافبک شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۶ ۰۲:۱۰

این نکونام بدتر از حسن روحانی هست صبر کنید جوری استقلال ویران میکنه هرکی بیاد ۱۰ سال طول بکشه استقلال درست بشه با دوتا برد اول فصل یه کم سر و صدا الکی کسی اول نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۶ ۲۱:۳۸

نکونام هرجامیره با مدیر عامل مشکل داره همش دنبال حاشیه توی فولاد هم با گرشاسبی مشکل داشت فقط بفکر دلال بازی