• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402061308758
  • خبرنگار : 71675

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا:

حضور این همه فرد در کنار تیم‌ملی مناسب نیست/ از دعوت نشدن کنعانی‌زادگان دفاع می‌کنم

حضور این همه فرد در کنار تیم‌ملی مناسب نیست/ از دعوت نشدن کنعانی‌زادگان دفاع می‌کنم

مربی سابق تیم ملی از عدم دعوت کنعانی‌زادگان به تیم ملی حمایت کرد.

همایون شاهرخی مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با ایسنا درباره لیست اعلام شده تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از طریق رسانه‌ها متوجه لیست تیم ملی شدم. درباره تیم ملی باید به سلیقه مربی تیم ملی احترام گذاشت چون آنها در نهایت بهترین‌ها را از نظر خودشان انتخاب می‌کنند. در مورد تیم ملی خیلی راحت می توان گفت چرا فلان بازیکن هست و چرا فلان بازیکن دیگر نیست. آنهایی که داخل آتش هستند بهتر از ما که بیرون گود هستیم می‌توانند نظر بدهند. وقتی یک نفر سرمربی تیم ملی است باید رعایت کرد زیرا با انتقاد مشکلی حل نمی شود اما با مشورت شاید مشکلات کمتر هم شوند.

او درباره دعوت نشدن کنعانی زادگان به تیم ملی بابت مسائل غیرفنی ادامه داد: بازیکن باید به اصول فوتبال چه داخل و چه بیرون کشور احترام بگذارد. انضباط نقش اول کار تیمی است و کادر فنی تیم ملی کار درستی انجام داد.

شاهرخی درباره برگزاری دیدار دوستانه مقابل آنگولا و بلغارستان بیان کرد: این دو تیم دو فوتبال متفاوتی هستند. ما باید به جیب خودمان نگاه کنیم و در بازار خرید کنیم. در فوتبال ایران هم با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد با فوتبال برتر دنیا فاصله زیاد داریم پس بهترین تیم‌هایی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم همین تیم‌ها هستند.

مربی سابق تیم ملی درباره اینکه چرا باید آنگولا یکی از حریفان همیشگی تیم ملی باشد؟ افزود: به هر حال آنگولا راحت به ایران می‌آید و به پول نیاز دارد و با کمترین هزینه حریف تیم ملی می‌شود.

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند ترس از شکست در بازی‌های دوستانه باعث انتخاب چنین حریفانی می‌شود تصریح کرد: وقتی می‌توانیم چنین حرفی را بزنیم که با تمام تیم‌های دنیا بتوانیم بازی کنیم. زمان قبل بهترین تیم‌های دنیا می‌آمدند و با آنها بازی می‌کردیم. الان دست خودمان نیست و مثلا نمی‌توانیم با فرانسه و آلمان دیدار دوستانه برگزار کنیم.

شاهرخی درباره حضور افاضلی و عزیزی به عنوان مشاور در کادر فنی تیم ملی ادامه داد: مگر این عزیزان هم در تیم ملی حضور دارند؟ باید از سرمربی تیم ملی سوال کنید اما در کل باید بگویم حضور این همه فرد در کنار تیم ملی مناسب نیست چون هر چیزی حد و حدودی دارد. زمانی که ما حضور داشتیم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد اما به هرحال الان فوتبال از لحاظ نفر پیشرفت کرده است. از لحاظ فوتبالی خیر اما باز هم باید به نظر مربی تیم ملی در نهایت احترام گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۵۷

یه سفره ای از پول ملت بازه همه میخورن خدا کنه خودشون بخورن ندن اجنبی بخوره عیبی نداره

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۶

منم میخوام باشم. یه چهار تا داد بزنم. چهار تا آب معدنی بخورم. هر چه قدر هم پول دادن مشکلی ندارم.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۴ ۱۶:۱۷

والله بالله شان و شخصیت آقای قلعه نویی در حد و اندازه تیم ملی از زمان بازیگری تا سرمربی نبوده و نیست