• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402061207692
  • خبرنگار : 50463

سرمربی فوتبال چادرملو اردکان:

آماده یک شروع قدرتمندیم/شرایط از لیگ برتر سخت‌تر است

آماده یک شروع قدرتمندیم/شرایط از لیگ برتر سخت‌تر است

ایسنا/یزد سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان با بیان اینکه شرایط برگزاری لیگ دسته یک سخت‌تر و فرسایشی‌تر از لیگ برتر است، گفت: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و از همه لحاظ آماده یک شروع قدرتمند هستیم.

«سعید اخباری» عصر روز گذشته (۱۱ شهریور) در جریان تمرین چادرملو قبل از رویاروی با تیم شهردرای آستارا در چارچوب اولین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: هفته اول مسابقات همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است اما امیدوارم در اولین بازی با ارائه یک بازی مستحکم و با انسجام، قدم محکمی را برای شروع فصل برداریم.

وی افزود: در طول مدت آماده‌سازی تا قبل از شروع لیگ، تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سرگذاشتیم و اردوها و مسابقات تدارکاتی خوبی را نیز برگزار کردیم.

اخباری خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوب و کل مجموعه تیم نیز از لحاظ انگیزشی در شرایط خوبی قرار دارند و برای ارائه یک بازی با کیفیت از آمادگی خوبی برخوردارند. 

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته یک نیز گفت: شرایط برگزاری مسابقات لیگ یک واقعا متفاوت با لیگ برتر است چرا که با یک لیگ فشرده و بسیار سخت با حالت فرسایشی مواجه هستیم و برگزاری هرچه بهتر مسابقات با شرایط موجود نیازمند یک برنامه‌ریزی خوب از سوی سازمان لیگ است. 

وی گفت: از سایر تیم‌ها و استان‌هایی که دارای تیم هستند نیز انتظار می‌رود همکاری خوبی در زمینه آماده‌سازی زمین و برگزاری مطلوب مسابقات با سازمان لیگ داشته باشند و همنچنین امیدواریم که امسال نظارت‌ها از سوی فدارسیون بیشتر از پارسال باشد چرا که در فصل قبل در بسیاری از بازی‌ها تیم‌ها ضرر می‌کردند.

اخباری در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که این فصل لیگ به طور شایسته و درخور تیم‌های حاضر سپری شود و در آخر فصل، تیمی که برای صعود زحمت کشیده است به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha