• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402060906232
  • خبرنگار : 50187

معاون عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد

رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز کرمان/ تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور

رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز کرمان/ تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور

ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان به رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز استان اشاره کرد و گفت: ۳۶ نقطه حادثه‌خیز دیگر در سال جاری برطرف می‌شود.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی اظهار کرد: مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان کرمان در هفته دولت ۱۱۲۳ پروژه با اعتبار ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

وی در ادامه به رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز استان اشاره کرد و گفت: ۳۶ نقطه حادثه‌خیز دیگر در استان باقی مانده که در سال جاری برطرف می‌شوند.

موسوی سهمیه کرمان در نهضت ملی مسکن در دوره چهار ساله را ۱۴۹ هزار و ۶۹۳ واحد اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده و بیش از ۵۰ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه تاکنون زمینه الحاق ۱۸۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در استان فراهم شده، گفت: بخش عمده زمین مورد نیاز، تامین و زمین‌های دیگری هم پیش‌بینی شده و در مراحل تصویب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تحقق بیش از ۸۰ درصدی تعهد استان کرمان در نهال‌کاری در بازه زمانی یک ساله را اعلام کرد و در ادامه افزود: در راستای اجرای مولدسازی شناسایی ۱۹۰ ملک مازاد و ارزش گذاری ۹۷ ملک به مبلغ ۳۰۵۵ میلیارد تومان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: در سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان، پیش‌بینی ۸۰۰۰ میلیارد تومان مصوبه انجام شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده و دفاع از پروژه‌ها، ۲۶۲ مصوبه و ۲۱ هزار میلیارد اعتبار مصوب شد که تا امروز نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به آبرسانی به روستاهای محروم توسط قرارگاه امام حسن (علیه السلام) سپاه بود اظهار کرد: تعداد روستاهایی که مشکل آب دارند  ۶۶۹ است و ۱۱۶۰ میلیارد تومان برای حل مشکل آنها قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha