• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402060805976
  • خبرنگار : 50492

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی مطرح کرد

حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث حفظ نظام خواهد شد

حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث حفظ نظام خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بازرسی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور گفت: حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث رضایت‌مندی مردم، کارآمدی و حفظ نظام خواهد شد و مسئولان باید این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام موسی فتوحی، امروز، ۸ شهریور ماه، در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور اظهار کرد: در سال گذشته این کارخانه متاسفانه تعطیل بود و خوشبختانه امروز به همت جوانان ایرانی مجددا به تولید بازگشته است. در کشور به محصول ژلاتین نیاز داریم. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار تن  ژلاتین مصرف کشور است که اهمیت تولید آن را بیشتر می‌کند.

وی افزود: توانایی تولید قریب به ۱۰ درصد ژلاتین در کشور  را داریم که بخشی از آن امروز در مشهد تأمین می‌شود و امیدواریم ظرفیت تولید آن افزایش پیدا کند.

مدیرکل بازرسی استان تصریح کرد: متأسفانه واردات ژلاتین بطور رسمی و غیررسمی با ارزبری در کشور صورت می‌گیرد که خوشبختانه سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با احیای کارخانه ژلاتین آریا در مشهد علاوه بر تأمین نیاز کشور، باعث جلوگیری خروج ارز در کشور نیز خواهد شد.

فتوحی خاطرنشان کرد: دولت به ویژه در دو سال اخیر با رویکرد انقلابی و جهادی نیازها را شناسایی و با سرمایه‌گذاری در آن‌ها موجب پیشرفت کشور شده است.

وی ادامه داد: تلاش جهادی دولت نیاز به تبیین دارد و در طول سال، هزاران میلیارد تومان با همت مسئولان استانی در استان هزینه می‌شود که باید به درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، مدیرکل بازرسی استان عنوان کرد: حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث رضایت‌مندی مردم، کارآمدی و حفظ نظام خواهد شد و مسئولان باید این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha