• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402060604302
  • خبرنگار : 71675

پیروانی: کوبل داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد!

پیروانی: کوبل داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد!

مربی استقلال خوزستان می‌گوید نظرات داوران با هم تفاوت داشت و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند!

به گزارش ایسنا، امیرحسین پیروانی، مربی استقلال خوزستان که به دلیل اخراج پورموسوی در نشست خبری این دیدار حاضر شده بود، پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهار کرد: اجازه می‌خواهم تنفس بگیرم. پس از این که از این شیب تند بالا آمدم، یاد تست‌های ایفمارک افتادم. بازیکنان ما بازی باکیفیتی را از خود نشان دادند اما کیفیت بسیار پایین چمن ورزشگاه آزادی تاثیر بسیار زیادی روی بازی هر دو تیم گذاشت. چمن بازی بسیار بلند و چال و چوله زمین زیاد بود.

داور وسط توجهی به حرف داور چهارم نکرد

او ادامه داد: ما بازی را خوب مدیریت کردیم اما یک لحظه غفلت باعث شد گل دریافت کنیم. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم چون بازیکنان جوان زیادی داریم. ما نیاز به هماهنگی بیشتری داریم تا کیفیت بهتری ارائه دهیم. بازیکنان ما پیروزی را باور داشتند اما روز خوب خط دفاعی استقلال و حسینی، دروازه‌بان این تیم بود. همانطور که ما نیاز به هماهنگی بیشتری داریم، کوبل داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد! داور چهارم خطای ما را دید و به داور وسط اعلام کرد اما داور وسط توجه نکرد.

پیروانی اضافه کرد: همین اتفاق برعلیه ما افتاد و داور باز هم توجه نکرد و به جای خطا برای ما اوت گرفت و گفت تفاوتی بین ضربه ایستگاهی و اوت وجود ندارد! تیم حریف هم روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. من به تیم داور خسته نباشید می‌گویم اما اگر هماهنگ‌تر بودند، پورموسوی اخراج نمی‌شد. او از محجوب ترین مربیان است اما اتفاقاتی افتاد که چنین مسائلی پیش آمد. من از داوران ایراد نمی‌گیرم و فقط می‌گویم نیاز به هماهنگی بیشتری دارند.

او در رابطه با این‌که گفته می‌شود پورموسوی خطاب به داور عنوان کرده که «هر چه نیمکت حریف می‌گوید انجام می‌دهید»، بیان کرد: من در جریان نیستم چون نزدیک نبودم اما قطعا چنین مساله‌ای عنوان نشده است. اتفاقاتی که در رابطه با داوران گفتم باعث شده بود که پورموسوی معترض شود.

فوتبال بدون هوادار نمی‌شود

مربی استقلال خوزستان درباره غیبت هواداران در ورزشگاه گفت: حضور هواداران روی عملکرد بازیکنان جوان ما تاثیر مثبت می‌گذاشت. غیبت هواداران در فوتبال دنیا نادر است و نمی‌شود فوتبال بدون هوادار باشد. مثل این است که غذا بی‌نمک باشد. امیدوارم تمهیداتی در نظر بگیرند و این مساله مکان نشست‌خبری هم معضل است. مربی‌ که پا به سن گذاشته قطعا در این مسیر به مشکل می‌خورد. چمن ورزشگاه نیز باید ترمیم شود.

او درباره هدف استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: تیم ما هم سال اول حضورش است و هم تیم جوانی است. هدف ما حضور خوب در لیگ و رتبه خوب است. ثبات و ریشه مهم‌ترین هدف ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha