• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402060603930
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبیناری دانشجویی بررسی می‌شود:

تـاثـیـر رسـانـه اجـتـمـاعـی بـر فـروش

تـاثـیـر رسـانـه اجـتـمـاعـی بـر فـروش

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه الزهرا (س)، وبینار «تاثیر رسانه اجتماعی بر فروش» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه ۹ شهریور ساعت ۱۸ الی ۲۰ با ارائه دکتر رحیمه فشمی ـ دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«آشنایی با انواع رسانه اجتماعی»، «استراتژی‌های مناسب رسانه اجتماعی» و «بازاریابی محتوا در رسانه اجتماعی» از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی است که در این وبینار به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه alzahra_management@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha