• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060603510
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

۳.۵ درصد رشد اقتصادی باید از محل بهره‌وری تحقق پیدا کند

۳.۵ درصد رشد اقتصادی باید از محل بهره‌وری تحقق پیدا کند

ایسنا/لرستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۳.۵ درصد رشد اقتصادی باید از محل بهره‌وری تحقق پیدا کند.

دکتر سمانه حسن‌پور ششم شهریور در همایش حقوق شهروند و ایثار که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، بیان کرد: بهره‌وری استفاده از دانش و فکر در افزایش کارایی و اثربخشی است.

وی در این همایش ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت و احترام ارزشمند به جایگاه شهیدان رجایی، باهنر و همه دولت‌مردان و دولت زنانی که در گمنامی خدمات عمومی ارائه می‌دهند و جایگاهشان ارزشمند است اشاره کرد و گفت: بهره‌وری برای دولت سیزدهم بسیار اهمیت دارد و در قانون بودجه دولت سیزدهم نوشته شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این قانون رشد اقتصادی ۸ درصد مشخص و تعیین شده که ۳.۵ درصد آن باید از محل بهره‌وری تحقق پیدا کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در ادامه افزود: همچنین در لایحه برنامه هفتم که برنامه‌ای پنج ساله است، سالانه ۸ درصد رشد اقتصادی در نظر گرفته شده که ۳.۵ درصد از محل بهره‌وری باید عملی شود.

حسن‌پور ادامه داد: بهره‌وری یعنی ما از دانش و فکرمان به گونه‌ای استفاده کنیم که هر سال بتوانیم کارائی و اثر بخشی را در فعالیت‌هایمان افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: با ورودی‌های و داده‌های کمتر می‌توانیم خروجی‌های بیشتری داشته و همین توسعه دولت الکترونیک، اصلاح فرآیندها، مبارزه با گلوگاه‌های فساد و سنجش شاخص‌های بهره‌وری، تهیه برنامه‌های بهره‌وری، اجرا و بهبود شاخص‌های بهره‌وری می‌تواند دولت را در رسیدن به این هدف کمک کند.

به گزارش ایسنا، در پایان از کارکنان برگزیده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha