• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060502697
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

فرصت اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی برای جویندگان کار در استان سمنان فراهم است

فرصت اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی برای جویندگان کار در استان سمنان فراهم است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که در حال حاضر برای هر جوان هم‌استانی جویای کار فرصت اشتغال کارگری در واحدهای تولیدی فراهم است.

سیدمحمدرضا هاشمی ۵ شهریور در حاشیه یکی از دیدارهای هفته دولت اظهار کرد: این استان به ۲۰ هزار نیروی کارگری در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در استان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، فرصت اشتغال برای هر نیروی جوان جویای کار که آمادگی اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی را داشته باشد، مهیاست.

استاندار سمنان به موفقیت های دولت در حوزه سیاست خارجی پرداخت و خاطرنشان کرد: دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و عضویت ایران در اجلاس بریکس امری بسیار ارزشمند و از دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های کاری دولت مردمی آیت الله رئیسی است افزود: دولت مقرر کرده تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به جز در موارد خاص که نیاز کشور باشد از کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید خودداری شود.

هاشمی به رویکرد مردمی دولت اشاره و عنوان کرد: امروز به برکت‌ نظام‌ جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولان هیج فاصله ای نیست و دیدار مردمی در دولت سیزدهم در این راستا به صورت مستمر در راستای گره گشایی از مشکلات و موانع، در دستور کار مسئولان قرار دارد.

استاندار سمنان تاکید کرد: امروز بالاترین سرمایه ما، اعتماد و دعای خیر شما مردم عزیز است،‌چرا که شما مردم صاحبان اصلی نظام هستید.

عای‌ترین مقام اجرایی دولت در استان به چالش‌های پیش روی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تصادفات جاده ای، کمبود آب و پیری جمعیت و کاهش نرخ فرزند آوری ۳ چالش جدی و اساسی استان است که اقدامات به صورت ویژه در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha