• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402060502648
  • خبرنگار : 50046

مدیر کل صمت استان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ واحد تولیدی خراسان شمالی در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ واحد تولیدی خراسان شمالی در هفته دولت

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ پروژه طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۹میلیارد تومان خبر داد.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۶۰۶ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی در ارتباط با اعتبار و میزان اشتغالزایی پروژه های قابل افتتاح شهرستان های استان گفت: در شهرستان اسفراین یک هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۹۵ نفر، در شهرستان جاجرم اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد تومان برای  ۶۷ نفر، در شهرستان شیروان ۹۳ میلیارد تومان برای ۱۳۲ نفر، در شهرستان گرمه با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۱۲ نفر و در شهرستان مانه و سملقان با ۳۳ میلیارد تومان برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

حاجی بگلو به اعتبار ساخت پروژه و میزان اشتغالزایی آن در مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه های قابل افتتاح شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان برای ۸۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: افتتاح واحد تولید بلوک انواع سفالی، تولید عایق رطوبتی، خط تولید رینگ رولینگ، میلگرد فلنچ ومحصولات بتنی، در شهرستان اسفراین اجرایی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان جاجرم نیز افتتاحیه تولید انواع پودر سولفات آلومینیوم، طراحی تهیه نصب و راه اندازی واحد اصلاح  ضریب قدرت، اجرا و راه اندازی فیلترهای پرس انجام می شود.

مدیر کل صمت خراسان شمالی بیان کرد: افتتاحیه تولید انواع بیسکویت و کیک، انواع نئوپان خام، اوراق فشرده، انواع ظروف پلاستیک، چوب گستر خاورمیانه نیز در شیروان انجام خواهد شد.

وی طرح های قابل افتتاح شهرستان گرمه را افتتاح واحد آلفا آلومینا و آلومینا اعلام کرد.

به گفته وی افتتاح تابلوی برق فشار ضعیف، واحدهای انواع آبنبات، نان لواش ماشینی، جعبه مقوایی از مقوا دوبلکس، مقاطع فولادی ساده، واحد دارو، واحد ورق و صفحه از پلی استایرن معمولی-انبساطی و واحد اگزوز در بجنورد مرکز استان انجام می شود و در شهرستان مانه و سملقان نیز واحدهای تولیدی میلگرد و نخ بیلر دروگر به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha