• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060200996
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۰۰۰ طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی در لرستان

بهره‌برداری  از ۱۰۰۰ طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی در لرستان

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان گفت: ۱۰۰۰ طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

احسان یاوری دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: اخلاص در عمل و تلاش در راه خدمت صادقانه از بارزترین ویژگی این شهدا بود.

وی گفت: یاد و خاطره این دو اسطوره خدمت همیشه در اذهان مردم ما جاودانه خواهد بود.

یاوری با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در لرستان ادامه داد: برنامه‌های این هفته به سه دسته برنامه‌های فرهنگی، خدمت رسانی و افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی تقسیم شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در نخستین روز هفته دولت استاندار، فرماندار و مسئولان استانی با حضور در گلزارهای شهدا بار دیگر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آن‌ها تجدید پیمان می‌کنند.

وی افزود: همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان ۲۴ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در سراسر استان و یک مدرسه ۹ کلاسه در خرم‌آباد به بهره برداری می‌رسد.

یاوری تصریح کرد: آغاز عملیات ساخت سالن همایش اردوگاه آیت. الله کمالوند خرم‌آباد، افتتاح درمانگاه فرهنگیان نورآباد، کلنگ زنی مجموعه ورزشی چند منظوره شهید مصطفی خمینی (ره) و سفر به شهرستان دلفان از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به لرستان است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در لرستان گفت: در روز جمعه استاندار و فرمانداران در میعادگاه‌های نماز جمعه حاضر و با برپایی میز خدمت به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: روز شنبه احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای افتتاح چند طرح اقتصادی و حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به لرستان سفر خواهد کرد.

یاوری گفت: روز یکشنبه دو واحد تولیدی و اقتصادی در بروجرد افتتاح و کلنگ نیروگاه ۲۰ مگاواتی برق در این شهرستان به زمین زده خواهد شد و در ادامه جشن احیای دوباره یک کارگاه تولیدی در شهرستان دورود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha