• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402060100180
  • خبرنگار : 50187

معاون استاندار کرمان اعلام کرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۲۳ پروژه استان کرمان در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۲۳ پروژه استان کرمان در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در استان کرمان در طول هفته دولت ۱۱۲۳ پروژه شامل پروژه‌های بخش خصوصی، دولت، شهرداری و دهیاری‌ها با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی صبح امروز اول شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در بخش دولتی ۵۲۲ پروژه با ۳۲۳۹ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۸۴ طرح با بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: ۹۵ پروژه در حوزه شهرداری‌ها با ۲۵۸ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و ۱۹ پروژه با ۶۱ میلیارد تومان تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: دهیاری‌های استان در هفته دولت امسال ۱۲۱ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۲۷ میلیارد تومانی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با ۱۰۶ میلیارد تومان آغاز می‌کنند.

وی اظهار کرد: ۱۶۳ پروژه مربوط به بخش خصوصی استان کرمان نیز در هفته دولت با ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان گفت: مراسم آغاز هفته دولت فردا پنجشنبه در گلزار شهدای سراسر استان برگزار می‌شود و برگزاری یادواره شهدای کارمند، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، برپایی میز خدمت در مصلاهای سراسر استان و بزرگداشت شهید باهنر در مکان‌هایی که به نام این شهید است از جمله بیمارستان باهنر و ... بخشی از برنامه‌های هفته دولت امسال است.

وی افزود: برگزاری همایش روز بسیج کارمندان، مراسم اعزام گروه‌های جهادی برای خدمت در سطح استان، جلسات ارتباط مردمی مدیران، نشست رسانه‌ای مدیران استان در هفته دولت، ویژه برنامه "روایت پیشرفت" در حوزه‌های مختلف، پویش نذر خون، مراسم محوری گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌هاست.

جانشین ستاد برگزاری هفته دولت در استان کرمان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته دولت متناسب با ایام اربعین عنوان کرد: هر پیشرفتی در استان و هر گوشه کشور اتفاق افتاده، اصحاب رسانه همراهی کرده‌اند و در این مسئله شریک خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha