• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402053019610
  • خبرنگار : 50040

معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه:

مشکلات اقتصادی مانع گفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب نشود

مشکلات اقتصادی مانع گفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب نشود

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه، پیام شهدا را دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش ها دانست و بیان کرد: این انقلاب دستاوردهای بزرگی دارد و لذا مشکلات اقتصادی نباید ما را از گفتن این دستاوردها باز بدارد.

سردار حمید نیکرو در همایش تجلیل از خانواده های شهدای هنرمند رشت که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان در اوج ایثار و جهاد و مقاومت هستند، اظهار کرد: راه شهادت هرگز خاموش و فراموش نمی شود، زیرا این راه نورانی از آل محمد(ص) و آل علی(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش شهدای هنرمند در دفاع از کیان اسلام و انقلاب و کشور، افزود: هنرمندی دیگر این شهدا در عرصه های عکاسی و تصویربرداری و نقاشی و گروه های سرود و نمایش و روایتگری و... بوده که لحظه لحظه دفاع مقدس را برای ما ثبت و ضبط کردند.

معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه، با بیان اینکه اگر شهدای هنرمند نبودند، حماسه های جبهه ها به گوش ما نمی رسید، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با خون خود حماسه بزرگ عاشورا را آفرید، اما اگر جهاد تبیین و اطلاع رسانی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبود، وارث مکتب عاشورا نبودیم.

نیکرو، دفاع مقدس و دفاع از حرم و جهاد ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را مدیون هنرمندان متعهد و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مجددا بر رسیدگی و ارتباط و دلجویی از خانواده های شهدا تاکید فرمودند که وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز خانواده های شهدا راه شهدا را استمرار بخشیده اند، خاطرنشان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته با انواع و اقسام تهدیدات از جمله کودتا و جنگ تحمیلی و تجزبه طلبی و ایجاد تفرقه و تحریم و... مواجه بودیم، اما این انقلاب مسیرش را ادامه داده؛ البته در جنگ اقتصادی هستیم و بحران معیشت منجر به مشکلاتی شده که نتیجه یک دهه کم کاری و گره زدن مسائل کشور به غرب بوده است، اما دولت سیزدهم طی دو سال گذشته تلاش فراوان کرده و امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه، پیام شهدا را دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش ها دانست و بیان کرد: این انقلاب دستاوردهای بزرگی دارد و لذا مشکلات اقتصادی نباید ما را از گفتن این دستاوردها باز بدارد؛ البته مردم تحت فشار اقتصادی هستند و این یک واقعیت است، اما همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، نباید خسته شویم و مسئولان تلاش شبانه روزی را سرلوحه خویش قرار دهند.

وی این همه تهدید و تحریم را به خاطر دستاوردهای نظام اسلامی دانست و یادآور شد: سال گذشته شاهد برنامه ریزی سنگین دشمن برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی بودیم و یک هجمه همه جانبه به راه افتاد، اما مقاومت ملت ایران بار دیگر جواب داد و دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی اذعان کرد.

نیکرو، با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته همه عوامل داخلی و منطقه ای و فرامنطقه ای خودش را به میدان آورد تا براندازی کند، گفت: ملت بزرگ ایران هرگز تسلیم دشمنان نخواهند شد و ۲۲ بهمن دشمن شکن و تماشایی را رقم زدند که نتیجه آن خنثی سازی جنگ ترکیبی بود و طرف های برجامی را پای میز مذاکره برگرداند.

وی با اشاره به حضور به موقع ملت ایران در همه صحنه های انقلاب، اضافه کرد: آمریکایی ها در طول ۴۴ سال گذشته سیلی های زیادی از ملت ایران خورده اند که نتیجه ایستادگی و پایداری و همراهی این ملت با نظام اسلامی است و طبق فرموده رهبری انقلاب، نزدیک قله هستیم و به زودی پیروز می شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha