• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402053018982
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

مددجویان شهری در تهیه مسکن در مضیقه هستند

مددجویان شهری در تهیه مسکن در مضیقه هستند

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه در فصل جابجایی مسکن و افزایش قیمت ودیعه مددجویان شهری در مضیقه هستند و ضرورت دارد بانک‌های عامل در پرداخت ودیعه مسکن همکاری لازم را داشته باشند.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی شهری در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری لرستان، راه و شهرسازی استان و استانداری لرستان زمین مورد نیاز را در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دادند و در حال جذب منابع برای شروع آن هستیم، افزود: عملیات اجرایی ۱۱۲ واحد برای مددجویان امداد امام خمینی(ره) آغاز شده و در هفته دولت به مرحله افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: همچنین عملیات اجرایی ۵۴ واحد نیمه‌کاره در شهر خرم‌آباد آغاز شده است.

شیخ‌پور در خصوص ساخت مسکن مددجویان گفت: از مجموع ۵۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان، ۲۲۰۰ واحد  تکمیل و کلید آن به دست مددجویان داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتن مددجویان در تهیه مسکن با توجه به فصل جابجایی‌ها و افزایش قیمت ودیعه مسکن اظهار کرد: در بحث مسکن مددجویان بیشترین مشکلات و معضلات را در شهرهای استان داریم و مددجویان شهری در مضیقه برای تهیه مسکن قرار دارد.

وی با بیان اینکه از مسئولین و بانک‌های عامل استان درخواست داریم در پرداخت وام و ودیعه مسکن به مددجویان مساعدت صورت گیرد، اظهار کرد: در این راستا با مراجعه بسیار بالای مددجویان کمیته امداد امام راحل برای دریافت وام ودیعه مسکن مواجه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه ۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سال گذشته به هر مددجو ۷۰ میلیون و امسال ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha