• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402052817824
  • منبع : نمایندگی سمنان

سکاندار جدید مدیریت شهری سمنان معارفه شد

سکاندار جدید مدیریت شهری سمنان معارفه شد

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مدیران اجرایی و اعضای شورای شهر سمنان، حسین موسوی به عنوان شهردار سمنان معارفه شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این آیین که ۲۸ مردادماه استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندارشهرستان سمنان، فرمانده انتظامی استان، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و جمعی از  مدیران کل ستادی و دستگاه های اجرایی استان در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد به لزوم خدمات دهی به مردم در نظام ارزشی جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: فلسفه وجودی این جایگاه ها، خدمتگزاری به مردم است، در این صورت در برابر خداوند و مردم سربلند خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شهردار جدید باید به گونه ای در این مسند عمل کند تا در آینده و در نگاه به عملکرد گذشته خود، وجدانی آسوده داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر ضرورت توجه به برنامه های فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: صرفا توجه به سیما و منظر ظاهری شهر امری مطلوب نیست، باید کارها و اقدامات زیرساختی در سطح شهر انجام گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شهردار مجری طرح های شورای شهر است بر لزوم همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با مجموعه مدیران شهری تاکید کرد.

مطیعی با اشاره به ضرورت توجه به پروژه های مرتبط با تامین آب گفت: همه استان با مشکل آب روبروست، مبحث آب یکی از کارهای زیربنایی و عمده شهر سمنان است که باید مورد توجه شهرداری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: در بحث شهرداری اقدامات باید به گونه ای باشد تا کارهایی که مردم به آن نیاز دارند، در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا-حسین موسوی دلازیانی شهردار جدید سمنان پیش از این عضو شورای شهر سمنان و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مرکز استان بوده است. وی که جایگزین مرتضی نژاد شهردار سابق سمنان شده، سابقه فعالیت در حوزه مدیریت شهری را داشته و در یک دوره نیز سابقه شهرداری سمنان را در کارنامه خود دارد.
در پایان این آیین، حکم وزیر کشور از سوی عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان، به شهردار جدید سمنان اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha