• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052817500
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

۹۰ درصد اتوبوس‌های شهری اصفهان مجهز به کولر هستند

۹۰ درصد اتوبوس‌های شهری اصفهان مجهز به کولر هستند

ایسنا/اصفهان مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد از اتوبوس‌های شهر اصفهان مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: نزدیک به ۱۸۰ دستگاه بدون کولر در شهر داریم که فابریک و از طرف کارخانه بدون کولر بوده‌اند و با توجه به فصل گرما، نزدیک به ۱۰۰ دستگاه از آن‌ها را متوقف کرده‌ایم و ۸۰ دستگاه را فعال نگه داشته‌ایم.

سید عباس روحانی اصفهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره بازرسی و تعمیر وسایل حمل و نقل عمومی در اصفهان، اظهار کرد: از آن جایی که اتوبوس‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی هرروز در سطح شهر تردد دارند و مشغول به کار هستند، مرتبا به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می‌کنند. این وسایل نقلیه به‌صورت مرتب در چرخه تعمیر و بازدید قرار دارند و از نظر تعمیرات کلی، اتوبوس‌ها مرتبا در حال کار، خراب شدن و تعمیر هستند.

وی با اعلام اینکه ۹۰ درصد از اتوبوس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی هستند، افزود: نزدیک به ۱۸۰ دستگاه بدون کولر در شهر داریم که فابریک و از طرف کارخانه بدون کولر بوده‌اند و با توجه به فصل گرما، نزدیک به ۱۰۰ دستگاه از آن‌ها را متوقف کرده‌ایم و ۸۰ دستگاه را فعال نگه داشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان درباره محدوده تردد اتوبوس‌های قدیمی، تصریح کرد: اتوبوس‌های بدون کولر به‌صورت پراکنده و در همه خطوط مشغول به فعالیت هستند. خط‌ها تقریبا قدمت مشابه دارند و می‌توان گفت که خط جدید ما، خط ۴ بی‌آرتی است و بقیه خط‌ها قدیمی محسوب می‌شوند. در ارتباط با خط‌های حومه‌ای نیز، اکثرا از مرکز شهر تردد می‌کنند، ولی ممکن است به این صورت باشد که در این خطوط تعداد اتوبوس‌های بدون کولر بیشتر باشد.

وی در خاتمه با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و استفاده دانش‌آموزان از حمل‌ونقل عمومی، اضافه کرد: سرویس مدارس بر عهده تاکسیرانی است، ولی ما نیز از طریق ستاد مهر، بحث سرویس‌دهی در ایام مهر را در دستور کار داریم که خاص دانش‌آموزان نیست و به‌صورت عمومی است، زیرا در ایام مهر و در ساعات پیک دانش‌آموزی، اکثر مسافران ما دانش‌آموزان هستند، اما اینگونه نیست که سرویس مدرسه داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha