• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052616891
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار استقلال و ملوان

کارشناسی داوری دیدار استقلال و ملوان

علیرضا یزدانی معتقد است قضاوت دیدار استقلال و ملوان بدون مشکل بود.

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قضاوت مهدوی در دیدار استقلال و ملوان بیان کرد: این داور در این دیدار قضاوت خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی نداشت. قضاوت او و تیم داوری قابل قبول بود و مشکلی در داوری وجود نداشت.

ببینید

وی درباره پنالتی ملوان در دقیقه ۷ توضیح داد: طبق تصاویر، بازیکن استقلال با پای راست خودش، پای چپ بازیکن ملوان را می‌زند و داور به درستی خطا و اعلام پنالتی می کند. لازم به ذکر است که جریمه شخصی برای این خطای پنالتی نیاز نبود و فقط اعلام یک ضربه پنالتی کافی بود.

این کارشناس داوری درباره آفسایدی که کمک داور دوم در دقیقه ۵۲ بیان کرد: جای‌گیری کمک داور خوب نبود و به اشتباه آفساید بازیکن ملوان را اعلام کرد. عیدی در وضعیت آفساید نبود و کمک داور در این صحنه اشتباه کرد.

یزدانی درباره اعتراض استقلالی‌ها به نگرفتن پنالتی در دقیقه 27 بیان کرد: بازیکن استقلال تعادل درستی نداشت و بازیکن ملوان که توپ را دفع می کند، خطایی نمی‌کند و برخورد متداول فوتبال است و ادامه بازی تصمیم درست داور بود.

وی درباره درست بودن کرنر منجر به گل استقلال به ملوان تصریح کرد: در دقیقه 79، بازیکن ملوان به استقلال نزدیک می‌شود و پایش را پرتاب می کند اما زاویه دوربین به ما نشان نمی‌دهد که برخوردی بوده یا نه. داور به صحنه نزدیک است و به همین دلیل باید به تصمیم داور احترام بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۷ ۰۳:۴۳

این آخه کارشناس کی و کجا هست حرف بی مورد میزنه!!داور ایرانی و کارشناسش به درد خودشان میخورند فقط،اون فقط توپ را زد اصلا خطایی انجام شد که پنالتی باشه اینها همینطور الکی و غیر حرفه ای خطای پنالتی اعلام میکنند.مثل اون پنالتی که اون رییس کل همه اشان اون فغانی در جام جهانی علیه اروگوئه به ناحق و بی دلیل اعلام کرد و دودمان اروگوئه بدبخت را به باد داد و آبروی ما ایرانیها را هم برد با اون داوری کردنش.اینها داور و کارشناس نیستند که هیچی نمی فهمند.