• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052516384
  • خبرنگار : 50589

خمس: الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم/ باید غر زدن را کنار بگذاریم

خمس: الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم/ باید غر زدن را کنار بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است که الان باید پورحمیدی را دوست داشته باشیم. از او مراقبت کنیم و به او روحیه بدهیم و سعی کنیم این اشتباهات دیگر تکرار نشود.

به گزارش ایسنا، پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس که با باخت یک بر صفر تیمش همراه بود، درباره ضعف این تیم در خط حمله توضیح داد: باید بگردیم و ببینیم که چه بازیکنی می‌تواند در خط حمله به ما کمک کرده و تفکرات ما را در زمین پیاده کند. 

او ادامه داد: ما دو بازیکن در خط حمله داریم که آقایان امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی هستند و از آن‌ها استفاده می‌کنم. البته هیچ یک از آن‌ها در پست اصلی خود نیستند و ما باید یک بازیکن باکیفیت جذب کنیم. البته من اینجا هستم تا با دارایی‌های خود یک راه‌حل پیدا کنم.

ببینید

سرمربی تراکتور درباره بازی امروز نیز گفت: ما امروز بهتر از بازی با سپاهان بودیم و از نظر من بازی پایاپایی را انجام دادیم. درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما بهتر از بازی قبل بودیم و باید همچنان بیشتر و بیشتر کار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

باید پورحمیدی را دوست داشته باشیم

او در واکنش به این سوال که پورحمیدی در این بازی مورد هجمه هواداران قرار گرفت و آیا آمادگی لازم برای قرار گرفتن در دروازه تراکتور را دارد؟ گفت: پورحمیدی آمادگی این را دارد که از دروازه تراکتور محافظت کند. او مقابل تماشاگر زیاد هم مشکلی ندارد. درست است که وقتی دروازه‌بان در دو بازی اشتباه می‌کند هجمه زیاد می‌شود اما الان باید پورحمیدی را دوست داشته باشیم. از او مراقبت کنیم و به او روحیه بدهیم و سعی کنیم این اشتباهات دیگر تکرار نشود. فکر می کنم باید بیشتر با بازیکنان دوست باشم و بیشتر کار و تلاش کنیم. ما هنوز کار زیادی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن داریم.

باید غر زدن را کنار بگذاریم

خمس درباره از دست دادن رضا اسدی نیز گفت: اگر به عقب فکر کنیم نمی‌شود مشکل را حل کنیم و اسدی را دیگر نداریم. همه دوست داشتیم اینجا باشد اما نیست. باید غر زدن را کنار گذاشته و بهانه‌ نیاوریم. باید با همین نفراتی که داریم راه‌ حل مناسبی پیدا کنیم تا بهترین کارایی را در زمین ارائه کنند.

او افزود: من هم می‌دانم که مهاجم نوک تخصصی نداریم و این مهاجمان ما وینگر هستند. وقتی پشت به دروازه صاحب توپ می‌شوند نمی‌توانند کارایی خوبی ارائه کنند چون فیزیک مهاجم نوک را ندارند. با این حال باید راه‌حلی پیدا کنیم که این نفرات بهتر و راحت‌تر در زمین کار کنند.

باختن به دو تیم بزرگ چیز غیرقابل درکی نیست

سرمربی اسپانیایی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا با این نفرات فعلی،‌ تراکتور باز هم همانند فصل گذشته نتایج خوبی می‌گیرد؟ توضیح داد: ما بازیکنان بزرگی داریم و باید با کار زیاد به عملکرد بهتری دست یابیم. همه تلاش خود را می‌کنیم و امروز با وجود باخت، عملکرد بهتری نسبت به بازی با سپاهان داشتیم. رفته رفته بهتر می‌شویم و این دو باخت هم مقابل دو تیم بزرگ بود که چیز غیرقابل درکی نیست. با این حال ما باید بیشتر کار کنیم تا با این بازیکنان بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

باید از اشتباهات درس بگیریم

خمس با اشاره به اینکه اشتباهات فردی قابل پیش‌بینی نیست، گفت: باید از این اشتباهات درس بگیرید که تکرار نشود و باید روی آن‌ها کار کنیم تا از تکرار آن‌ها جلوگیری کنیم. از حمایت تماشاگران تشکر می‌کنم و بخش خیلی مهم از تیم ما هستند و با تشویق خود و پر کردن ورزشگاه کمک بسیار زیادی به تیم فوتبال تراکتور می‌کنند و جو فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورند.

وی افزود: سعی می‌کنیم فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم و بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و در تمام بازی‌ها با قلب خود و با تمام وجود تلاش می‌کنند و در زمین می‌جنگند اما باید فوتبال بهتری ارائه کنیم که سعی می‌کنیم در مسیر آن حرکت کنیم و از تماشاگران می‌خواهم که در بازی روز سه‌شنبه ما را تنها نگذارند چرا که بازی مهم و بزرگی داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha