• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052415059
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

یک مسئول کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات از ابزارهای قوت کشور و اقتدار ملی است

انتخابات از ابزارهای قوت کشور و اقتدار ملی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ابرازهای قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.

«حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک» روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن دنبال جنگ ترکیبی است، افزود: جنگ ترکیبی دشمن در سطوح مختلف ادامه دارد که ضرورت دارد که رسانه و خبرنگاران افسران جنگ نرم حضور چشمگیر داشته باشند.

وی اظهارکرد: همیشه دو خطر بزرگ در کمین نظام سیاسی اسلام بوده که اولین مورد دشمن بیرونی است که شامل کفار و منافقین می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خطر دیگری که نظام سیاسی اسلام را تهدید می‌کند، خطر اضمحلال درونی جامعه اسلامی است که از درون خطر آن وجود دارد.

حکمتی نیک جهاد و مقاومت را راه مقابله با این دو خطر دانست و تصریح کرد: منظور از جهاد، جهاد نظامی صرف نیست و بستگی به نوع تهاجم دارد. متناسب با نوع تهاجم دشمن رفتار ما تنظیم می‌شود.

وی ادامه داد: قیام کربلا برای زنده نگه داشتن اسلام بود و مفهوم‌های استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و چندین مفهوم بزرگ در آن ترجمه عملی شد تا به ما منتقل شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در عصر امروزه مکتب امام حسین(ع) را پاس می‌داریم و باید جهاد تبیین به شکل مطلوبی اجرایی شود.

حکمتی نیک تاکید کرد: دشمن امروز دنبال تهاجم همه جانبه و جنگ ترکیبی بر علیه ماست.

وی با اشاره به مسئله انتخابات و تأکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از ابراز قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سه کارکرد انتخابات، اعمال اراده سیاسی مردم در پرتو انتخابات را از خروجی‌های انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم با انتخابات بصورت مسالمت آمیز و قانونی قدرت را گردش می‌دهند و کارکرد سوم اینست که مشارکت بالای انتخابات شاخص مهم برای پشتیبانی از نظام سیاسی محسوب می شود و مکر و حیله های دشمنان را خنثی می کند.

حکمتی نیک مشارکت بالای مردم را پشتوانه‌ای برای نظام سیاسی حاکم دانست و افزود: در سال انتخابات امسال فرصت‌ها و تهدیدهایی داریم.

وی عبور از موج‌های سنگین جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن و ارتباطات با سازمانهای اقتصادی جهانی، کشورهای خاورمیانه و کشورهای همسایه را از فرصت ها دانست و تصریح کرد: ادامه داشتن جنگ ترکیبی، تداوم داشتن تورم، گرانی و افزایش قیمت ها، سوء استفاده کردن دشمن از خط تحریم ها برای جبران شکست در جنگ ترکیبی و جلوگیری از تشتت و اختلاف در درون جریان انقلاب از ضعف ها و تهدیدهایی است که در سال انتخابات باید رفع شوند.

حکمتی نیک با بیان اینکه دشمن به دنبال تداوم توطئه است، اظهارکرد: باید هوشیاری مطلوبی در این محور داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: رسانه ها همه مردم را دعوت کنند به انسجام و اتحاد ملی تا انتخابات خوبی در پایان امسال داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha