• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402052213467
  • خبرنگار : 71368

انتقاد عضو شورا از جابجایی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان بدون توجه به مصوبات شورای شهر

انتقاد عضو شورا از جابجایی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان بدون توجه به مصوبات شورای شهر

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از بی‌توجهی شهرداری به مصوبات شورای شهر و جابجایی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جعفر تشکری هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: در جلسه گذشته که مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد مصوبه‌ای داشتیم که بر اساس آن دارایی‌ها و زمین‌های این شرکت بدون اذن مجمع که همان شورای شهر است نباید جابجا شود و دو بار حقوقی بر روی این مصوبه حاکم است که علاوه بر اذن مجمع باید شورای شهر هم این جابجایی‌ها را مصوب کند و همچنین در بودجه ۱۴۰۲ به صراحت در یک ردیف بودجه مشخص کردیم که سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان در حوزه فعالیت شرکت واحد است و بودجه اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه دو مصوبه قانونی در خصوص سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان وجود دارد و نباید جابجایی مدیریت و مکان این سامانه تغییر می‌کرد، ادامه داد: هفته گذشته معلولان پشت در شورا تجمع کردند و وقتی با خبر شدند که چنین مصوبه‌ای تصویب شده محل را ترک کردند چرا که تصور می‌کردند شورای شهر حامی معلولان است؛ اما در این روزها شنیدیم که سامانه حمل و نقل معلولان به مکان شیر پاستوریزه منتقل شده و امروز صبح هم با خبر شدیم که کلیه وسایل نقلیه مربوط به حمل و نقل جانبازان و معلولان به محل شیر پاستوریزه منتقل شده و حالا برای من جای سوال است که اگر مصوبات شورا برای عزیزان در شهرداری فاقد ارزش است تکلیف را مشخص کنند. چرا که برای آنها این مصوبات محل اعراب ندارد و خودسری‌ حاکم است.

وی افزود: از آقای چمران می‌خواهم که دستور بدهد سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان به محل اصلی برگردد و اقدامات خودسرانه پایان یابد و اگر ما در خصوص شرکت کنترل ترافیک تصمیم جدی می‌گرفتیم این خودسری‌ها ادامه پیدا نمی‌کرد و قطعا اگر تصمیم جدی نگیریم در آینده شاهد تکرار هستیم و اگر قرار باشد آنقدر بی خاصیت باشیم که در حد لغو یک جابجایی گوش ندهند پس بهتر است در مورد این شورا تصمیم بگیریم.

وی افزود: من با احساسات و توجه ویژه به معلولان کاری ندارم و در مورد قانون صحبت می‌کنم و اگر این مشکل طی امروز و فردا حل نشود در جلسه روز سه شنبه با امضاء قابل توجهی طرح سوال از شهردار مطرح می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha