• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402052213357
  • خبرنگار : 50161

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان عنوان کرد

رویداد علمی "برپا" گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان

رویداد علمی "برپا" گامی موثر در راستای توانمندسازی استعدادهای برتر استان زنجان

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برگزاری رویداد علمی - فن‌آورانه، مهارتی و تفریحی "برپا"، قدمی مؤثر در راستای شناخت و توانمندسازی استعدادهای برتر است.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (۲۱ مردادماه) در مراسم اختتامیه رویداد "برپا"، در بخش دختران که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این رویداد در کنار جنبه علمی، توجه به پرورش سایر ابعاد شخصیتی و استعدادهای شناخته نشده است، ابراز کرد: برگزاری موفق و مؤثر این رویداد به صیانت و حفظ این سرمایه‌ها، توانمندسازی و مهارت‌افزایی آنها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه‌ای در رشد و توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات استان دارند، اظهار کرد: این عزیزان سرمایه‌های کشورند و آینده روشن‌تری برای کشور رقم می‌زنند؛ ضمن اینکه "برپا" که حاصل کمیته راهبری استعدادهای درخشان استان است، صرفاً آغازی برای اقدامات بعدی است و ادامه آن در سطوح بالاتر از طریق شبکه‌سازی و حفظ ارتباطات و تعمیم آن درسطح ملی هدف‌گذاری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه گام آگاهانه بانوان و دختران سرزمین‌مان در مسیر امیدآفرینی و جهاد تبیین، همواره مورد تاکید مسئولان نظام است، عنوان کرد: ارتقای جایگاه اجتماعی بانوان کشورمان و دستاوردهای آنان در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه علمی، بعد از انقلاب اسلامی ایران بر همگان آشکار است در حالی‌که دشمن با سلطه رسانه‌ای خود در جهان سعی دارد برخلاف این واقعیت، وضعیت زنان و دختران را نامطلوب معرفی کند لذا باید در قبال جنگ روانی دشمن نیز هوشیار بود.

رفیعی با بیان اینکه بانوان ‌و نقش تاثیرگذار آنان در جامعه و رشد و ترقی آن باید همواره مورد توجه مدیران در سطوح مختلفی قرار گیرد، گفت: بهره‌گیری منطقی از توانایی‌ها و استعداد بانوان یکی از مبانی اساسی در زمینه پیشرفت و آبادانی است.

گفتنی است در این رویداد در بخش دختران که به مدت سه روز در دانشگاه زنجان برگزار شد، ۱۲۰ دانش‌آموز نخبه و استعداد برتر رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha